در مراسمی از لوگوی جشنواره زمستانی سرعین بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۶۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 18 January 2016

به گزارش ایرنا ، رییس جامعه هتلداران استان اردبیل روز دوشنبه در این مراسم با اشاره به فرارسیدن دهه فجر از اجرای سومین جشنواره زمستانی سرعین با شعار لذت زمستان با خانواده در شهر چشمه های بهشتی خبر داد و گفت: سومین جشنواره زمستانی سرعین از دوم تا 23 بهمن در این شهر برگزار می شود.
جعفر بذری به حضور چهره های سینمایی در برنامه های این جشنواره اشاره کرد و افزود: جمعه هر هفته برنامه های فرهنگی و هنری در این جشنواره با حضور چهره های مطرح سینما ، تلویزیون ، موسیقی و کمدی برگزار می شود.
او اظهار کرد: در هفته اول این جشنواره خانم بهنوش بختیاری ، مهران رجبی ، بهمن هاشمی و رحیم شهریاری حضور خواهند داشت و این مراسم جنب هتل بین المللی لاله از ساعت 14 تا 16 عصر برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.
بذری در زمینه ارائه تخفیف ویژه از سوی مراکز اقامتی شهر سرعین گفت: با هدف ترویج گردشگری در زمستان سرعین همه هتل ها و مراکز اقامتی 60 درصد تخفیف و برای تورهای گروهی بیشتر نیز خواهد بود.
وی افزود: همچنین مراکز آبدرمانی 50 درصد و اصناف و غذاخوری ها نیز تا 15 درصد تخفیف دارند.
رییس جامعه هتلداران اردبیل با اشاره به قابلیت های بالای گردشگری در این استان بیان کرد: مسابقات قهرمانی اسکی نوجوانان در گروه خانم ها و آقایان نیز در محل پیست اسکی الوارس اردبیل که جزو سه پیست برتر و استاندارد کشوری است برگزار می شود.
وی برگزاری مسابقات تندیس یخی و آدم برفی و نیز مسابقات نقاشی و بازی های محلی و گروهی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ذکر کرد.
وی از صعود به قله سبلان در روزهای پایانی جشنواره توسط گروه های کوهنوردی خبر داد و افزود: در روزهای پایانی جشنواره شاهد صعود به قله 4800 متری سبلان خواهیم بود که توسط گروه های کوهنوردی انجام می شود.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار