مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت زمان برگزاری رقابت های 2016 کسب سهمیه المپیک از دو تا ششم بهمن امسال در کلاس A جهانی است و محمد اسماعیلی عصر روز جمعه به مصاف حریف اسرائیلی نرفته است.
کد خبر: ۱۶۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 25 January 2016

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ایرج رحمانی روز یکشنبه گفت: ورزشکاران ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند و از طرفی نیز به دلیل همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از رویارویی با حریفان خود از اسرائیل غاصب خودداری می کنند.
وی رویارو نشدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را بالاترین عنوان قهرمانی دانست و اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، بهتر است از چنین ورزشکارانی که به عنوان یک قهرمانی واقعی هستند به نحو شایسته تری تجلیل شوند.
رحمانی افزود: محمد اسماعیلی ملی پوش شایسته شمشیرباززنجانی که از قهرمانان سرشناس این رشته ورزشی در سطح آسیا است به حتم در صورت رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، می توانست یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کند.
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: احتمال اینکه این ورزشکار ارزنده و شایسته برای چند سال از حضور در مسابقات برون مرزی محروم شود وجود دارد که در این صورت فدراسیون شمشیربازی ایران باید رایزنی های را لازم را انجام دهد تا چنین نشود.
زمان برگزاری رقابت های 2016 کسب سهمیه المپیک از دو تا ششم بهمن امسال در کلاس A جهانی است و محمد اسماعیلی عصر روز جمعه به مصاف حریف اسرائیلی نرفته است.
رحمانی یادآور شد: تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران نیز چند سال قبل از رویارویی با تیم آمریکا به دلیل تغییر برنامه ها خودداری کرد تا در صورت کسب پیروزی در مقابل این تیم با رژیم غاصب اسرائیل رخ به رخ نشود هرچند چهار سال محرومیت را به جان خرید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار