رئیس هیئت بدمینتون استان همدان گفت: مسابقات بدمینتون در رده سنی زیر ۱۲ سال بخش پسران به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۷۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 27 January 2016

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان گفت: مسابقات بدمینتون در رده سنی زیر ۱۲ سال بخش پسران به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر،سهوالدین حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون دهه فجر اظهار داشت: مسابقات بدمینتون استان همدان به مناسب دهه فجر روز پنجشنبه ۸ بهمن‌ماه در سالن بدمینتون استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان زیر ۱۲ سال و در بخش پسران برگزار می شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره به ظرفیت بدمینتون استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نفر در شهر همدان و بیش از ۳۰۰ نفر در شهرستان‌ها در این رشته فعالیت می‌کنند.

حمیدی گفت: استقبال بانوان از این رشته بسیار چشمگیر است و نزدیک به ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند.

وی بابیان اینکه همدان باید به یکی از پایگاه‌های قهرمانی بدمینتون کشور تبدیل شود، بیان کرد: امکانات خوب ورزشی نظیر سالن و امکانات اسکان نشان‌دهنده آن است که همدان لیاقت این امر را دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان یادآور شد: هیئت بدمینتون استان همدان با در اختیار داشتن سالن اختصاصی در چند سال گذشته حرکت رو به رشدی داشته است.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر در اختیار بانوان بدمینتون باز همدانی قرارداد و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر تا ۲۰ شب آقایان در این سالن فعالیت می‌کنند، گفت: پس‌ازاین ساعت نیز سانس های سالن اجاره داده می‌شود تا برای هیئت درآمدزایی داشته باشد.

حمیدی بابیان اینکه استعدادیابی یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون بدمینتون کشور است که هیئت‌های استانی نیز این امر را در دستور کار قرارداده است، گفت: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با آموزش‌وپرورش امضا و تمام سعی مربیان استعدادیابی بدمینتون استان جذب دانش آموزان از مدارس استان به این رشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار