فرمانده انتظامي استان از کشف 2کيلوگرم شيشه و 20کيلو گرم ترياک خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 27 January 2016

فرمانده انتظامي استان از کشف 2کيلوگرم شيشه و 20کيلو گرم ترياک خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در تشريح اين خبر گفت: فردي به پليس مبارزه با مواد مخدر همدان مراجعه و اظهار مي کند قصد همکاري با پليس را دارد، اين فرد که با هدف ايجاد فضاي امنيتي و رسيدن به منافع خود قصد قاچاق مواد مخدر (روانگردان) را داشت با هوشمندي و تيز بيني پليس دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با درايت و هوشمندي و تيزبيني پس از انجام تحقيقات ويژه و بررسي هاي محسوس و غير محسوس از طريق منابع و مخبرين متهم را که قصد جا به جايي يک محموله مواد مخدر از نوع شيشه به همدان را داشت، شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ مهديان نسب اظهار داشت: متهم دستگير در شهرستان ملاير دستگير و مقدار دو کيلوگرم شيشه از وي کشف شد.

وي گفت: مأموران ما روز گذشته در يک عمليات ديگر موفق شدند از يک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان کبود راهنگ، مقدار 20کيلوگرم ترياک کشف و در اين زمينه 4نفر را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت هاي پليس110 تماس گرفته و موضوع را به پليس گزارش نمايند تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار