اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه نقاشی از آثار استاد علی شهبازی در این شهرستان کرده است.
کد خبر: ۱۷۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 03 February 2016

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه نقاشی از آثار استاد علی شهبازی در این شهرستان کرده است.

به گزارش ایسنا،"محمود مصباح" افزود: برگزاری این چنین برنامه‌هایی حقیقتا باعث تشویق و ترغیب هنرمندان به تولیدات ارزشی و با محتواست.

وی آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه را بسیار عالی عنوان کرد و یکی از راه‌های حمایت از این بخش را خرید این آثار توسط دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم دانست و گفت: وقتی آثاری با این وسعت و زیبایی را شاهدیم به خود می‌بالیم که هنرمندانی این چنین در شهر ما هستند که گاهی تمام‌وقت و انرژی خود را به‌کار می‌گیرند تا این گونه به خلق زیبایی بپردازند.

مصباح اظهار کرد: تابلوهای به نمایش گذاشته شده از این هنرمند برجسته و مطرح شهرستان به سبک‌های مختلف کوبیسم، اکسپرسیونیسم، کانسپچوال آرت(هنر مفهومی)، سبک دوخت، رئال و اغلب انتزاعی بوده که بیننده از دیدگاه و تفکر خود تابلو را می‌بیند و با نقش ارتباط ایجاد می‌کند و در این تابلوها از تکنیک‌های گوناگون رنگ‌روغن، اکرلیک، مدادرنگی، مرکب، قیر، کولاژ، اسکراچ‌برد، دوخت و ... استفاده شده است.

وی بیان کرد: علی شهبازی از اساتید برجسته هنرهای تجسمی استان بوده که با بیش از 20 سال فعالیت هنری خود توانسته افتخارات بسیاری را برای شهرستان به ارمغان آورد که از آن جمله می‌توان به برگزیده چندین دوره مسابقات هنرهای تجسمی استانی و کشوری اشاره کرد و در حال حاضر در کسوت استادی به تعلیم و تربیت شاگردان بسیار همت گمارده و توانسته بیش از هزار هنرجو را در رشته‌های مختلف طراحی و نقاشی به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان تحویل دهد.

به گزارش ایسنا؛ این نمایشگاه در ایام دهه فجر از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی برپاست و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار