مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اقتصاد کشور در دوره پسابرجام نباید متکی به واردات از کشورهای خارجی شود.
کد خبر: ۱۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 11 February 2016

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اقتصاد کشور در دوره پسابرجام نباید متکی به واردات از کشورهای خارجی شود.

به گزارش ایسنا،"طیب فریادرس" با تاکید بر اینکه در دوره پسابرجام اقتصاد نباید متکی به بازار واردات از اروپا شود، افزود: واردات از کشورهایی مثل فرانسه موجب ساماندهی اقتصاد آنها شده و بیکاری جوانان کشور را افزایش می‌دهد.

مدل حرکت در انقلاب اسلامی نبوی و علوی است

وی با بیان اینکه مدل حرکت در انقلاب اسلامی نبوی و علوی است، تصریح کرد: این مدل سامان‌دهنده و نجات‌بخش دنیای استکبار امروزی است که همه چیز را به نفع خودش تصاحب می‌کند.

فریادرس در خصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی در ایام‌الله دهه فجر نیز گفت: برنامه‌های بسیج دانشجویی در پنج محور فرهنگی، بصیرتی، علمی، ورزشی و تربیتی تنظیم شده است.

وی به برنامه‌های فرهنگی این ارگان اشاره کرد و افزود: اجرای تریبون شعر در برخی دانشگاه‌ها، برگزاری غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه انقلاب اسلامی در برخی از شهرستان‌های استان، غرفه‌های دانشجویی در معابر شهر همدان، دیدار با خانواده شهدا از جمله شهرستان اسدآباد و برگزاری برخی از نشریات فرهنگی نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی بسیج دانشجویی است.

وی در خصوص برنامه‌های بصیرتی بسیج دانشجویی گفت: اکران فیلم‌های مستند همچون مستند پس از خمینی(ره) در برخی از دانشگاه‌های استان، نشست‌های سیاسی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و برگزاری کافه‌های انتخاباتی از جمله برنامه‌های بصیرتی بسیج دانشجویی است.

جشنواره علمی بسیج دانشجویی در استان همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری جشنواره علمی بسیج دانشجویی در 25 بهمن‌ماه امسال خبر داد و افزود: در این جشنواره مقالات و اختراعات برتر دانشجویان بسیجی به نمایش گذاشته می‌شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار