رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: الهه کریمی تنها شرکت‌کننده استان در رقابت‌های قهرمانی همدان بر سکوی اول کلاس 1800 بانوان ایستاد.
کد خبر: ۱۸۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 14 February 2016

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: الهه کریمی تنها شرکت‌کننده استان در رقابت‌های قهرمانی همدان بر سکوی اول کلاس 1800 بانوان ایستاد.

به گزارش فارس،اصغر جهانیان با اشاره به برگزاری مسابقات شتاب به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: یک دوره مسابقات شتاب با حضور 30 ورزشکار از همدان، کرمانشاه و سرپل‌ذهاب برگزار شد.

وی به کلاس‌های برگزار شده در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: مسابقات در کلاس 1400، کلاس 1800، آزاد و کلاس 1400 بانوان پیگیری شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان افزود: الهه کریمی تنها ورزشکار شرکت‎کننده استان در این رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: در کلاس 1400 احسان شهسواری، طیب آجیلیان و مهرداد سلیمی به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند.

جهانیان با اشاره به نفرات برتر کلاس 1800 بیان کرد: کامبیز امجدیان، احسان محمودی و اسماعیل مراد‌ویسی نیز عناوین اول تا سوم این کلاس را به خود اختصاص دادند.

وی نفرات برتر رقابت‌های آزاد را برشمرد و گفت: حسین سلطانی، محمد‌احسان قنبر‌پور و محسن بنکدار نیز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان خاطرنشان کرد: الهه کریمی تنها شرکت‌کننده استان در این رقابت‌ها موفق شد بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد.

وی یادآور شد: سمیرا مرادی و مریم اقبالی نیز به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

جهانیان با بیان اینکه به نفرات برتر کاپ قهرمانی اعطا شد، ادامه داد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به زهره بابایی از شهرستان سرپل‌ذهاب به دلیل مهارت در رانندگی اهدا شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار