فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در حین کنترل نامحسوس محورهای استان همدان از یک خودروی سواری ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین کشف شد.
کد خبر: ۱۸۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 01 March 2016

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در حین کنتترل نامحسوس محورهای استان همدان از یک خودروی سواری ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش تسنیم،سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه اشخاصی قصد دارند مقداری مواد مخدر از نوع هروئین را در اوزان بالا از استان‌های مرکزی کشور با خودرو سواری به مقصد استان همدان حمل کنند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: چند اکیپ عملیاتی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اقدام به کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان همدان می‌کنند که در نهایت با شناسایی خودروی مذکور در ورودی شهر فامنین، با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین خودروی موصوف در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی انجام گرفته از خودرو مقدار 5 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئین که در زیر صندلی خودرو به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه 3 نفر متهم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیس110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس گزارش کنند تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار