دبیر هیئت شنای استان زنجان با بیان اینکه مشکل قطع برق مجموعه 15 خرداد حل شده است، گفت: مسابقات قهرمانی شنای کشور از تاریخ بیستم اسفند ماه در زنجان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 05 March 2016
وحید نجفی در گفت‌وگو با فارس در زنجان، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی واترپلوی زیر 12 و زیر 14 سال کشور در زنجان از فردا آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از عصر امروز وارد زنجان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه به علت مشکل قطع برق مجموعه 15 خرداد و سالن شنای شهید شهبازی استان زنجان، این مسابقات با یک روز تاخیر آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تا به امروز حضور تیم‌های شنای استان قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، چهار تیم از استان تهران و دو تیم از استان یزد قطعی شده و حضور تیم‌های استان اصفهان، فارس و خراسان هم برای حضور در این مسابقات تا عصر امروز مشخص خواهد شد.

دبیر هیئت شنای استان زنجان با بیان اینکه سه تیم زیر 12 سال و دو تیم زیر 14 سال از استان زنجان در این مسابقات شرکت دارند، تصریح کرد: مسابقات واترپلو زیر 12 سال و زیر 14 سال کشور با نام یادواره شهدای غواص زنجان در فدراسیون شنای کشور ثبت شده و این مسابقات هر سال دو بار به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری‌ها و قول‌های مساعدی که از فدراسیون شنای کشور گرفته شده است، مسابقات هرساله به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این مسابقات در رده‌های سنی زیر 12 تا 18 سال کشور و همچنین در رشته‌های شنای مسافت کوتاه برادران، شنای مسافت کوتاه خواهران و واترپلو با نام جام شهدای غواص برگزار می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه از بیستم اسفندماه نیز مسابقات مسافت کوتاه شنای کشور در زنجان برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات هم تا به امروز 350 نفر از سراسر کشور برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند و این مسابقات نیز با نام بزرگداشت نوروز باستانی در استان زنجان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت شنای استان زنجان با بیان اینکه امسال دو رکورد کشوری توسط یک شناگر زنجانی جابه‌جا شده است، تصریح کرد: امیر سینا حسنلو در رشته پروانه موفق به جابجایی رکورد کشوری و ثبت رکوردی جدید به نام خود در این رشته شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات موجود در هیئت شنای استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگترین و مهمترین مشکل هیئت شنای استان زنجان نبود امکانات مالی و  اسپانسرینگ بوده است که در صورت تامین منابع مالی و وجود اسپانسر امکان حضور در مسابقات لیگ یک برتر و لیگ دسته یک شنا و واترپلوی کشور فراهم می‌شود.

گفتنی است، پیش از این برق مجموعه ورزشی 15 خرداد به علت بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به شرکت توزیع برق، قطع شده بود که برگزاری مسابقات واترپلوی قهرمانی کشور در زنجان را با حاله‌ای از ابهام روبه‌رو کرده بود، اما با رایزنی‌های صورت گرفته برق مجموعه 15 خرداد وصل و این مسابقات با یک روز تاخیر از صبح روز یکشنبه در سالن شنای شهید شهبازی مجموعه 15 خرداد زنجان آغاز خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار