رئیس دانشگاه ملایر استفاده از پنل‌های خورشیدی را گامی در راستای تبدیل دانشگاه ملایر به یک دانشگاه سبز مطرح کرد.
کد خبر: ۱۹۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 17 March 2016

رئیس دانشگاه ملایر استفاده از پنل‌های خورشیدی را گامی در راستای تبدیل دانشگاه ملایر به یک دانشگاه سبز مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر "بهمن حیاتی"  در نشست پایان سال هیئت رئیسه با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ملایر، به احداث تصفیه‌خانه آب دانشگاه در زمستان گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین اهداف راه‌اندازی این تصفیه‌خانه حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از آب دانشگاه و به‌ویژه استفاده از آب تصفیه شده در آبیاری فضای سبز دانشگاه بوده است.

وی بر لزوم تاسیس بنیاد خیرین دانشگاه ملایر تاکید کرد و برگزاری نخستین جلسه خیرین دانشگاه‌ساز دانشگاه ملایر به میزبانی سازمان سمت را یادآور شد.

حیاتی با تاکید بر افزایش کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه ملایر در سال‌های آینده به جای توسعه کمی، پژوهشکده انگور و کشمش، مرکز پرتودهی گاما و الکترون و مرکز مطالعات نانو را از ظرفیت‌های دانشگاه برای تبدیل شدن به قطب‌های پژوهشی و آموزشی خواند و تلاش مضاعف کارکنان دانشگاه در راستای تحقق اهداف راهبردی 10 ساله دانشگاه را خواستار شد.

رئیس دانشگاه ملایر به تأسیس شورای آزمایشگاه‌ها، تاسیس آزمایشگاه‌های مختلف از جمله بیوتکنولوژی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و تلاش در جهت اهداف شبکه شاعا در حوزه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها اشاره کرد.

وی اظهار کرد: بهره‌مندی از گرنت حوزه اتحادیه اروپا(Erasmus)، عضویت در اتحادیه بین‌المللی دانشگاه‌ها(IAU)، برگزاری چهارمین کنفرانس رشد بلور ایران در دانشگاه و چاپ نخستین مجله پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر مهمترین موارد حوزه پژوهشی این مرکز آموزش عالی است.

حیاتی عملکرد حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی، معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و معاونت دانشجویی را ارائه و برای کارکنان دانشگاه ملایر سالی سرشار از سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

به گزارش ایسنا؛ در پایان مراسم از رتبه‌های برتر مسابقات ورزشی جام فجر کارکنان دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی ریاست دانشگاه تجلیل به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار