مدیر کل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: 29 هزار و 530 تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین های کنترل سرعت همدان در نوروز امسال ثبت شده است.
کد خبر: ۲۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 09 April 2015
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: 29 هزار و 530 تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین های کنترل سرعت همدان در نوروز امسال ثبت شده است.

به گزارش ایرنا؛ نصرت الله حیدری افزود: 13 دستگاه دوربین کنترل سرعت در مسیرهای ارتباطی این استان نصب شده که به صورت 24 ساعته ترددها را رصد می کنند.

وی بیان کرد: تخلفات ثبت شده توسط دوربین های کنترل سرعت این استان به صورت آنلاین و مستمر به مرکز اجرائیات نیروی انتظامی به منظور اعمال قانون ارسال می شود.

وی اظهار کرد: بالاترین سرعت ثبت شده توسط دوربین های سرعت سنج این استان متعلق به یک دستگاه سواری با سرعت بالای 202 کیلومتر در ساعت در نوروز امسال است.

وی افزود: 57 دستگاه تردد شمار آنلاین به همراه 12 دوربین کنترل و نظارت در مسیرهای اصلی و فرعی این استان نصب شده که آمارهای دریافتی گویای تردد شش میلیون و 431 هزار دستگاه خودرو نوروز امسال در این استان است.

وی از افزایش 12.7 درصدی شمار ترددها خبر داد و اضافه کرد: یک میلیون و 583 هزار دستگاه خودرو نوروز امسال وارد همدان شد و همچنین یک میلیون و 687 هزار وسیله نقلیه خارج شده است.

تخلف سرعت غیرمجاز یکی از شایعترین تخلفات در نوروز امسال گزارش شده به گونه ای که در جریان بازدید نوروزی رییس پلیس راه کشور از روند فعالیت تیم های پلیس راه همدان وی بر برخورد جدی با این تخلف تاکید کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی هشدار داد: خودرو رانندگانی که از سرعت مجاز تخطی کنند و با تخلفات خود جان دیگران را به خطر بیندازند 72 ساعت در پلیس راه ها توقیف می شود.

طبق نظر رییس پلیس راه همدان حدود 60 درصد سوانح همدان در نوروز امسال واژگونی بوده که یکی از مهترین عوامل بروز چنین سوانح ناگواری تردد با سرعت غیر مطمئنه بوده است.

سرهنگ مهدی شاکری معتقد است که تردد با سرعت غیرمطمئنه واکنش راننده هنگام مواجهه با خطر را کاهش داده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه منجر به بروز سوانح ناگوار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار