رئیس پلیس‌راه استان همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرترافیک استان در روز سیزدهم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 31 March 2016

رئیس پلیس‌راه استان همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرترافیک استان در روز سیزدهم فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی شاکری" در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز سیزدهم فروردین گفت: تردد انواع کامیون و موتورسیکلت از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب در محورهای فرعی سد اکباتان، امامزاده محسن، تاریک دره، سرکان، سراب گیان و گاماسیاب ممنوع است.

وی افزود: به منظور روان‌تر شدن بار برگشت در محورهای یاد شده از ساعت ۵ بعدازظهر تردد کلیه خودروها در محورهای فوق، به سمت شهر به‌صورت یک طرفه بوده و ورود به این محورها نیز ممنوع است.


پلیس راهور استان همدان محدودیت‌های ترافیکی در روز سیزدهم فروردین را اعلام کرد

رئیس پلیس راهور استان همدان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی در روز سیزدهم فروردین در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین طلایی" با تبریک سال نو و با توجه به فرارسیدن روز طبیعت که برابر سنت دیرینه مردم به دامن طبیعت و مناطق گردشگری سفرمی کنند به‌منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در این روز در مسیرهای تعیین‌شده محدودیت‌های ترافیکی را به شرح ذیل اعلام کرد:

- از ساعت ۱۹۰۰ تردد کلیه خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنج‌نامه ممنوع و از سمت گنج‌نامه به سمت میدان قائم یک‌طرفه خواهد بود.

- از ساعت ۱۴۰۰ مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یک‌طرفه خواهد شد.

- از ساعت ۱۴۰۰ مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم یک طرفه خواهد شد.

از ساعت ۱۴۰۰ مسیر انتهای بلوار ارم به سمت تقاطع سعیدیه به‌صورت یک‌طرفه خواهد شد.

-بعد از ساعت ۱۴۰۰ کلیه خودروهای که از گنج‌نامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند بایستی از سمت انتهای بلوار ارم و تقاطع سعیدیه خارج شوند.

- از ساعت ۱۷۰۰ تردد کلیه وسایل نقلیه از سمت جاده حیدره و جاده امامزاده محسن ممنوع و مسیر به سمت شهر همدان و مریانج یک طرفه خواهد شد.

-عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی بخصوص مسیر تقاطع پژوهش، محور گنج‌نامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، تقاطع سعیدیه، جاده کیشین وابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت ۸۰۰ الی ۲۳۰۰ ممنوع می‌باشد.

سرهنگ طلایی در ادامه گفت: از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۶۰۰ هزار ریال، موتورسیکلت به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان از رانندگان عزیز وانت‌بارها ، کامیونت و... تقاضا کرد: از حمل مسافر در قسمت بار اکیداً" خودداری کرده و افزود: در صورت مشاهده، ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ طلایی از شهروندان خواست: به جهت جلوگیری از وقوع حوادث جانی و همچنین داشتن ترافیکی روان از برپانمودن چادر و یا نشستن در سطح سواره‌رو و از پارک خودرو در محل‌هایی که باعث ایجاد سد معبر می‌شود اکیداً خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان در خاتمه با آرزو داشتن روزی خوب از شهروندان عزیز تقاضا کرد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با مأموران راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیرهای جایگزین پلیس را در اجرای هرچه بهتر طرح ترافیکی روز سیزدهم فروردین یاری کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار