عضو شورای شهر همدان با اشاره به حل مشکلات درآمدی و پرداخت حقوق شهرداری همدان گفت: ۲۵ میلیارد تومان از معوقات کارکنان شهرداری همدان پرداخت شد.
کد خبر: ۲۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 10 April 2016

عضو شورای شهر همدان با اشاره به حل مشکلات درآمدی و پرداخت حقوق شهرداری همدان گفت: ۲۵ میلیارد تومان از معوقات کارکنان شهرداری همدان پرداخت شد.

به گزارش تسنیم ، کامران گرداندر کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری همدان در راستای آماده سازی شهر برای نوروز اقدامات مناسبی انجام داد و همدان در زمینه نظافت شهری مشکلی نداشت.

وی با اشاره به اینکه نصب المانهای نوروزی در سطح شهر همدان گفت: سازمان زیباسازی المانهای نوروزی مناسبی نصب کرد ولی باید یک سوم این المانها در سطح شهر باقی بماند.

گردان با بیان اینکه همدان سال گذشته با زمستان سخت و دشواری مواجه بود، گفت: سرمای هوا سبب شده بود تا بسیاری از گل‌کاریها و پروژه‌های فضای سبز با مشکل مواجه شوند ولی خوشبختانه کارکنان سازمان فضای سبز با تلاش بسیار شهر زیبایی را برای نوروز 95 آماده کردند.

عضو شورای شهر همدان از کیفیت نداشتن خط کشیهای راهنمایی و رانندگی شهر همدان انتقاد کرد و گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک باید اقدامات مناسبی برای افزایش کیفیت خط کشیها داشته باشد تا شاهد از بین رفتن خط کشیها در کوتاه مدت نباشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات حوزه خدمات شهری توسط شهرداری همدان باید اولویت بندی شود، تصریح کرد: برای بازار پرندگان زمینی در نظر گرفته شده که شهرداری باید اقدامات لازم برای آماده سازی و انتقال پرنده‌فروشان به آن منطقه را انجام دهند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان تصریح کرد: شهرداری همدان در ایام نوروز 25 میلیارد تومان از معوقات کارکنان و حقوق پرسنل خود را پرداخت کردف شهرداری منطقه سه که مشکلات بسیاری داشت چهار میلیارد و 900 میلیون تومان حقوق پرداخت کرد.

گردان درباره اجرای پروژه‌های آسفالت در شهر همدان نیز گفت: سرمای هوا و برخی تعللها سبب شد تا اواخر سال گذشته پروژه‌های آسفالت در شهر همدان اجرا نشود ولی امسال باید معابر براساس اولویت بندی آسفالت شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان بودجه هنگفتی را برای اجرای پروژه‌های آسفالت هزینه می‌کند، گفت: این امر می‌طلبد تا نظارت ویژه و کارشناسی بر روند اجرا صورت گیرد تا ماندگاری آسفالت افزایش یابد.

عضو شورای شهر همدان روند ساماندهی دست فروشان همدان در اواخر سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه دست فروشان با نظم و انضباط مناسبی به فعالیت پرداخته و خیابانی نیز برای فعالیت آنها بسته نشد که باید برای امسال نیز برنامه ساماندهی دست فروشان اجرایی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار