استاندار کرمانشاه گفت: واحدهای دانش بنیان و کارآفرین می توانند نقش موثری در ایجاد بسترهای لازم برای توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان ایفا نمایند.
کد خبر: ۲۰۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 10 April 2016
استاندار کرمانشاه گفت: واحدهای دانش بنیان و کارآفرین می توانند نقش موثری در ایجاد بسترهای لازم برای توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان ایفا نمایند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسداله رازانی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت منابع استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از چندین مجموعه برای اجرای طرح های کشاورزی،گلخانه ای، واحدهای دانش بنیان و رفع مشکل بر سر راه اجرای نمایشگاه بین المللی کرمانشاه بازدید کرد.

وی در خصوص بازدیدهای صورت گرفته اظهار داشت: از این فرصت تعطیلی روز جمعه برای بررسی و ارزیابی اجرای چندین طرح کشاورزی و دانش بنیان و رفع مشکل اجرای نمایشگاه بین المللی کرمانشاه استفاده کردیم و اولین منطقه ای که مورد بازدید قرار گرفت منطقه تنگ کنشت بود تا از این پتانسیل سه هزار هکتاری برای اجرا و توسعه بخش کشاورزی و شهرک گلخانه ای استفاده شود که خوشبختانه با دستگاه مرتبط با این موضوع به توافقات خوبی رسیدیم.

وی همچنین با اشاره به جانمایی صورت گرفته برای اجرای نمایشگاه بین المللی کرمانشاه که در شهرک آناهیتا می باشد‘ افزود: در همین روز از محل در نظر گرفته شده برای اجرای نمایشگاه بین المللی کرمانشاه بازدید بعمل آمد لذا با توجه به مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه امیدواریم با دستگاه قضایی به نتایج خوبی در این زمینه برسیم و مشکل اجرای آن رفع گردد.

استاندار کرمانشاه در خصوص بازدید سوم و آخرین مراحل بازدید بیان داشت: آخرین مرحله بازدید امروز مجموعه پارک علم و فناوری در منطقه چشمه سفید کرمانشاه بود که این مکان متعلق به استانداری است و در گذشته به پارک علم و فناوری واگذار شده است که خوشبختانه 8 واحد دانش بنیان در این مجموعه فعال است و جوانان با انگیزه در این مجموعه به خلق ابتکارات خود می پردازند.

رازانی بیان داشت: هر فردی با مشاهده این فعالیت ها در عرصه توسعه دانش خوشحال و خرسند می شود و با اتخاذ تصمیم گیری که در همین روز انجام شد با واگذاری سوله های دیگر متعلق به استانداری به پارک علم و فناوری موافقت شد زیرا برای ما توسعه علم و دانش جهت زمینه سازی به منظور اشتغالزایی و کارآفرینی در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده،مهم می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: بدون تردید توسعه دانش بنیان و کارافرینی در اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری موثر خواهد بود لذا از واحدهای دانش بنیان انتظار داریم نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند و همچنین مدیران برای توسعه واحدهای دانش بنیان انگیزه دوچندانی داشته باشند.

همچنین رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای توسعه واحدهای دانش بنیان گفت: خوشبختانه امروز تصمیمات خوبی در راستای توسعه واحدهای دانش بنیان اتخاذ و با واگذاری سوله های در اختیار استانداری به پارک علم و فناوری موافقت شد که امیدواریم امسال که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد گامی مهمی در جهت توسعه علم و دانش برای خودکفایی و توجه به تولیدات داخلی که می تواند نقش مهمی در اشتغالزایی ایفا نماید،برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار