آمار متوفیان فروردین‌ماه سال گذشته 36 نفر بوده است که این میزان کاهش 28 درصدی متوفیان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 02 May 2016
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 9 درصدی تصادفات برون‌شهری در سال‌جاری خبر داد و گفت: فروردین‌ماه سال گذشته 124 فقره تصادف در محورهای استان رخ داده بود در حالیکه این میزان در سال‌جاری به 135 فقره افزایش یافت.

سرهنگ "مهدی شاکری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی تصادفات برون‌شهری سال‌جاری 26 نفر جان خود را از دست دادند، افزود: آمار متوفیان فروردین‌ماه سال گذشته 36 نفر بوده است که این میزان کاهش 28 درصدی متوفیان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی از افزایش 19 درصدی مجروحین این تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: شمار مجروحین طی ابتدای سال گذشته 148 نفر بوده که در امسال به 176 نفر افزایش یافته است.

شاکری عمده‌ترین علت تصادفات برون‌شهری امسال را عدم توجه به جلو دانست و گفت: 39 درصد این تصادفات به علت عدم توجه به جلو و 27درصد تصادفات نیز به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت بالا بودن سرعت ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه 55 درصد تصادفات برون‌شهری در محورهای اصلی رخ داده است، خاطرنشان کرد: 56 درصد کل تصادفات فوتی و جرحی واژگونی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار