احمد صفری منتخب مردم کرمانشاه:
احمد صفری منتخب مردم کرمانشاه عصر امروز در دیدار مردمی گفت:وظیفه ی نمایندگان دوره ی دهم بسیار خطیر و حساس خواهد بود باید تلاش کنیم فضای مناسب جهت رشد و توسعه ی کرمانشاه را فراهم آوریم .
کد خبر: ۲۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 05 May 2016
وظیفه ی منتخبین مردم ایجاد فضای مناسب جهت رشد وتوسعه ی کرمانشاه   







به گزارش تابناک کرمانشاه احمد صفری منتخب مردم کرمانشاه عصرچهارشنبه درسالن شهید بهشتی دیدار مردمی بسیار با شکوهی  داشت که ضمن تقدیر و تشکر از مردم  گفت : کرمانشاه به عنوان یکی از مهمترین کلان شهر های ایران جایگاه در خور و شایسته احترام دارد .
 منتخب مردم کرمانشاه اظهار کرد :پیشینه ی تاریخی و نقش  کرمانشاه در فرهنگ و تمدن ایران باستان ، همچنین تاثیر ی که در تمدن اسلامی داشته افتخار آمیز است .و رشادت های این مردم غیور در طول 8سال دفاع مقدس سبب شده تا این شهر به عنوان سنبل غیرت و جوانمردی شناخته  شود .
وی در ادامه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در سفر پیشین به کرمانشاه اشاره کرد و گفت :تجلیل از رشادت ها و دلاوری های مردم کرمانشاه مهری محکم و دلیلی نافذ بر گفته هایم می باشد .
 صفری افزود :خدا را شاکرم که اکنون نماینده این مردم هستم و از این لحظه خدمتگزاری به مردم از هر نژاد و طایفه ای را وظیفه ی خود خواهم دانست .
منتخب مردم کرمانشاه در ادامه اضافه کرد :چنانچه بخواهیم گوشه ای از قابلیت ها و ظرافت های کرمانشاه را بیان کنیم می توان به جایگاه ممتاز انسانی ، علم و فرهنگ وهنر ،استعداد عالی کشاورزی ،ظرفیت های گردشگری و تجارت اشاره کرد آیا با این همه استعداداین شهر توانسته است به حقوق مسلم خود دست یابد وبه جایگاه خود در کشور به عنوان یک شهر توسعه یافته و رو به رشد  برسد .شهر کرمانشاه بارسیدن به سطح مطلوب زندگی ورفاه عمومی شهر فاصله ی زیادی دارد و این رسالت مهمترین و ظیفه نمایندگان کرمانشاه در مجلس است .
 صفری همچنین گفت :تمام تلاش های مردم کرمانشاه و نمایندگان  دوره های قبل قابل تقدیر است اما وظیفه ی نمایندگان دوره ی دهم بسیار خطیر و حساس  خواهد بود .ما منتخبین مردم وظیفه داریم تلاش کنیم اسباب رشد و توسعه ی کرمانشاه را فراهم آوریم و جایگاه استان کرمانشاه را تعالی ببخشیم واین ممکن نیست مگر اینکه روابط و همدلی بیشتر با مردم و مسئولین  داشته باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار