فرماندار کرمانشاه :
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۳ هزار نفر از این شهرستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۳۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱ 16 May 2016

               به گزارش  تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر ظهردر جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: همه ما امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا و مجاهدت های بنیانگذار کبیر انقلاب هستیم.

وی با تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: ۱۰ هزار نفر از کرمانشاه در قالب کاروان های بسیج و ۲ هزار نفر نیز از دیگر اقشار جامعه برای حضور در مراسم سالگرد رحلت امام (ره) به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می شوند که ۳ هزار نفر سهیمه شهرستان کرمانشاه است.

رنجبر از برگزاری مراسم عمومی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ساعت ۱۱ روز ۱۴ خرداد در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور نمازگزاران خبر داد و افزود: به همین مناسبت در  روز ۱۵ خرداد نیز مراسماتی در بخش های تابعه شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه بر لزوم فضاسازی شهری و نصب پرچم ها و پلاکاردهایی با مضمون سخنان شخصیت های مهم کشور در خصوص مقام امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: باید در سطح بخش های تابع شهرستان ستادهای فرعی تشکیل و در روستاهای بزرگ نیز نهادهایی چون آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، تعاونی ها و... در اجرای بهتر مراسم سالروز ارتحال امام(ره) فعالیت و مشارکت کنند.         

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار