جشنواره خیرین مدرسه ساز:
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در مراسم هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت :21پروزه نیمه تمام دولتی داریم که نیازمند همت خیرین عزیز است
کد خبر: ۲۳۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱ 20 May 2016
   به گزارش تابناک کرمانشاه ،مرزبان نظری در جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار کرد : روی کرد جشنواره هیجدهم گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز می باشد . هدف از برگزاری جشنواره هم تکریم از خیرین عزیزی است  که در سالهای گذشته به آموزش و پرورش کمک کردند .
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه د رادامه گفت:از سال 85 تا سال 93 با مشارکت شما خیرین مدرسه ساز و برخی نهادها و بانک ها و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 75پروزه با 334کلاس درس تحویل آموزش و پرورش کرمانشاه شد که زیر بنای آن  38000 متر مربع بود .
وی افزود :در سال 94رشد خوبی داشتیم خوشبختانه 15پروزه با 58 کلاس درس و زیر بنایی حدود 6200 متر مربع تحویل دانش آموزان عزیز استان شده است .با مشارکت خیرین در حال حاضر هشت پروزه به صورت احداثی و مشارکتی داریم با42 کلاس درس که در دست اجرا می باشد .  نظری ادامه داد:مبلغی که خیرین در سال 94 در امر مدرسه سازی کمک کردند حدود 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده همچنین بانک ملت یک مدرسه تکمیل کرد و بانک صادرات یک مدرسه 6 کلاسه ساخت و بانک مسکن یک پروزه شش کلاسه در دست اجرا دارد .
 وی اضافه کرد :21 پروزه نیمه تمام دولتی داریم که نیازمند همت خیرین عزیز هست .
لازم به ذکر است در این مراسم با شکوه خیرین عزیز  حاج غلام گل محمدی ،شکر اله حیریان ، جواد حیدریان ،مجتبی حدیدی ،غلامعلی یادگار آذری ،حاج عبد الحسین ذهتابان و خانم وجیهه قیمتچی و حاج غلامحسین افتخاری و بسیاری دیگر از خیرین حضور داشتند . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار