معاون استاندار کرمانشاه:
معاون استاندار کرمانشاه گفت:دستگاه‌های استان کرمانشاه به هیچ‌وجه مجاز نیستند انجام خدمات نرم‌افزار را به سایر استان‌ها بدهند و باید تمام اقدامات این حوزه با شرکت‌های بومی داخل استان سپرده شود.
کد خبر: ۲۳۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 22 May 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه، معاون استاندار با اشاره به اینکه نسبت به بسیاری از استان‌های کشور توسعه حوزه ICT را دیر آغاز کرده‌ایم، تصریح کرد: برای توسعه رویکردها در بحث نرم‌افزار باید از استعدادهای داخل استان حمایت کنیم و این حوزه می‌تواند یکی از مصداق‌های عینی تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باشد.
  رضا رحیمی  با اشاره به ظرفیت‌های عظیم حوزه ICT در استان کرمانشاه، اظهار کرد: 2 کارگروه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این زمینه تعریف شده که انتظار داریم برنامه‌های پیش‌رو طبق زمان‌بندی انجام شود.
معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه حوزه ICT باید طبق برنامه در نظر گرفته شده پیشرفت کند و توسعه یابد، تصریح کرد: زیرساخت‌های پوششی در بحث سخت‌افزار به‌صورت قابل قبولی در کرمانشاه وجود دارد و البته نباید در این حوزه عقب بمانیم.
رحیمی تولید محتوا و نرم‌افزار با هدف توسعه رشد ICT را با تکیه بر استعداد جوانان کرمانشاهی را الزامی دانست و از سپرده شدن پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری پورتال استانداری کرمانشاه به شرکت‌های خارج از استان به‌شدت انتقاد کرد.
 وی با بیان اینکه حوزه ICT می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار شود، گفت: دستگاه‌های استان کرمانشاه به هیچ‌وجه مجاز نیستند انجام خدمات نرم‌افزار را به سایر استان‌ها بدهند و باید تمام اقدامات این حوزه با شرکت‌های بومی داخل استان سپرده شود.
 معاون استاندار کرمانشاه برگزاری همایش فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه ICT طی 6 ماهه نخست امسال را مورد تاکید قرار داد و گفت: اشتغال این حوزه کم‌هزینه است و نگاه ما تولید ثروت و ایجاد شغل باید باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار