جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدای گرانقدر ‌در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 16 April 2015
جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدای گرانقدر ‌در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم ؛  جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مادران و همسران شهدا، مرضیه حدیدچی(طاهره دباغ)، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، سرداتر فرجی و غیره برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی نماهنگی با موضوع دفاع مقدس پخش شد و رد ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سخنرانی کرد.

طاهره دباغ در این جشنواره اظهار داشت: مادران و همسران شهدا آگاه باشند که رسالت و مسئولت ما بانوان با تقدیم فرزند شهید و یا همسر شهید به انقلاب اسلامی به اتمام نرسیده و در مرحله دیگر در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم نماهنگ دیگری با موضوع تابوت خالی و نماهنگ دیگری نیز با موضوع دیدار مقام معظم رهبری با بانوان جانبان و نقش زنان در دوران دفاع مقدس پخش شد و مرضیه اطهری به قرائت شعر پرداخت، ضمن اینکه در ادامه آن معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان بیانیه‌ جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را قرائت کرد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار