آیین افتتاحیه سالن های ورزشی بدن سازی و وزنه برداری ،بوکس ورزمی با تلاش کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه وبا حضورمسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 27 May 2016













  به گزارش تابناک کرمانشاه :آیین افتتاحیه سالن های ورزشی بدن سازی وزنه برداری  بوکس ورزمی کرمانشاه با حضور امام جمعه  کرمانشاه ،اعضای شورای شهر ،سرپرست شهرداری ،مدیر کل تربیت بدنی،خبرنگاران ومردم برگزار شد.
  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم بیان فرمودند:سرمایه هرکشوری جوانان آن کشور هستند .آینده به دست آنهاست ساختن کشور به طور کلی به دست این عزیزان است که نیروی کار و توان دارند . حضرت امام و مقام معظم رهبری عنایت ویژه روی نسل جوان داشتند .
 وی ادامه داد :دشمن با سرمایه ما کار دارد امروزدشمن  فکر و آینده واعتقاد جوانان ما را می رباید .هر کس در هر جایی که هست .باید مراقب باشد. ورزش به خاطر جاذبه ای که دارد خیلی از جوان های ما را حفظ می کند .
آیت الله علما گفت:می توان از مساجدی که دو طبقه هستند و همچنین حسینیه ها که در طول سال فقط مدتی فعال هستند در حوزه ی ورزش استفاده کرد . 
   مجموعا این سه سالن ورزشی حدود 1000متر مربع زیر بنا دارد. 
مهندس پیمان رحیمی شهردار منطقه یک کرمانشاه ضمن تشکر از حضور مسئولین و مردم در خصوص مشخصات این مجموعه ورزشی اظهار کرد :سالن بدنسازی ووزنه برداری 300مترمربع با کلیه امکانات ،سالن بوکس و سالن رزمی  که مجموعا حدود 1000متر مربع زیر بنای کل سه سالن است .
در ادامه مراسم سالار احمد زاده عضو شورای شهر گفت :با رعایت آنچه که مدیریت بر هزینه بود کار کمیسیون ورزش و توسعه فضاهای مسقف ورزشی شروع شد و وعده هایی که در زمان افتتاحیه کلنگ زنی و افتتاحیه زور خانه حضرت امیر المومنین داده شده بود انجام گرفت .
وی بیان کرد :امروز افتخار داریم که در سال اقدام و عمل شاهد افتتاحیه وبهره برداری یکی ازاین سالن های ورزشی هستیم . باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان که فرمودند علاقه وافری در قلب من نسبت به قهرمانان است باید ورزش قهرمانی حمایت شود تا که جوانان الگوهای خودشان را از بین قهرمانان انتخاب کنند .    
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خسته نباشید واقعا این کارها برای جوانها خوبه اگه مسولین ما این طوری کار کنند ما از دیگر استانها عقب نمیفتیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار