جهاد کشاورزی :
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۴۸۰ طرح کشاورزی در بخش‌های از جمله امور دام و صنایع تبدیلی در استان کرمانشاه راکد است.
کد خبر: ۲۳۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 29 May 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه ،وحید محمدپور  اظهار داشت: طرح‌های مذکور به طور کامل اجرا شده‌اند اما دلایلی هم‌چون نوسانات قیمت بازار و عدم سرمایه ‌در گردش سبب توقف فعالیت واحدهای مربوطه در طول چند سال شده است.
 مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: عدم تعادل در هزینه و تولید، نبود بازار فروش و دوره بازپرداخت کوتاه مدت تسهیلات از دیگر دلایل راکد شدن واحدها و کاهش توانایی صاحبان واحدها جهت ادامه تولید محسوب می‌شود.
محمدپور پرد تسهیلات ارزان قیمت را راهکار بازگشت واحدها به تولید دانست و عنوان کرد: با حمایت دولت در پرداخت تسهیلات و طولانی بودن دوره بازپرداخت حداقل سه سال می‌توان تعدادی از طرح‌های راکد بخش کشاورزی استان کرمانشاه را مجدد احیا کرد.
 وی با اشاره به بیشترین حجم سرمایه‌گذاری کشاورزی در استان کرمانشاه گفت: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری کشاورزی در این استان در بخش تولیدات دامی و صنایع تبدیلی انجام شده است. مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسعه گلخانه‌ها را از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی اعلام و بیان کرد: در راستای این سیاست کشت گلخانه‌‌ای در استان کرمانشاه نیز توسعه می‌یابد به طوری که طرح کشت گلخانه‌ای در شهرستان اسلام‌آباد غرب از جمله طرح‌های در دست اجرا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار