معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت:حمایت مردم از حاکمیت دینی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امسال دولت و ملت ایران با همدلی و همزبانی اقتدار خود را به جهانیان اثبات می کنند
کد خبر: ۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 17 April 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت:حمایت مردم از حاکمیت دینی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امسال دولت و ملت ایران با همدلی و همزبانی اقتدار خود را به جهانیان اثبات می کنند.

به گزارش ایرنا ؛ رضا قیاسی در گردهمایی دبیران اقامه نماز ادارات و دستگاه های دولتی استان همدان افزود:امروز دولت و مردم برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی کنار هم هستند و اختلافی بین دولت و مردم وجود ندارد.

وی افزود:کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی از توفیقاتی است که برای کشور حاصل شده و در بودجه امسال شاهد کاهش 31 درصدی بودجه به درآمد های نفتی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور ما به عنوان یک کشور با حاکمیت دینی جایگاهی عظیم در دنیا دارد و تلاش فرزندان این مرزو بوم برای پیشرفت آن ستودنی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که به مذاکره کنندگان هسته ای اعتماد دارند و امروز مذاکره کنندگان در عرصه های مختلف بین المللی خوب پیش می روند و ما نیز باید حمایت خود را برای اعتلای کشور داشته باشیم.

قیاسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس موازین مکتبی خود جلو می رود و برای همبستگی و حفظ حقوق مردم مظلوم دنیا در تلاش است.

وی بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها قدرت برتر نظامی ،سیاسی و فرهنگی منطقه است بلکه دانش و علم جوانان ما در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان تاکید کرد: امروز دنیا پذیرفته که باید حقوق هسته ای ما را رعایت کند و با ما تعامل داشته باشد.

وی اضافه کرد:با توفیقاتی که در سالجاری حاصل شده و بارقه های امید در دل مردم ایجاد شده ما نیز وظیفه داریم که با همدلی با مردم زمینه های توسعه و پیشرفت بیش از پیش را فراهم کنیم.

***دستگاه های اداری باید پرچمدار ترویج نماز در جامعه باشند

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز در این نشست گفت:دستگاه های اداری باید پرچمدار توسعه و ترویج نماز در جامعه باشند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم اظهارکرد:رشد ،سلامت و تعالی جامعه در گرو انجام تکالیف الهی است و در این زمینه دستگاه ها و ادارات دولتی باید ترویج کننده احکام الهی در جامعه باشند.

وی افزود: توجه به نماز نیز از موضوعاتی است که می تواند موجب سلامت روح افراد شود در این بین نماز وسیله ای برای کسب صفات بارز الهی و انسانی است و باید برای فراگیری آن در جامعه تلاش شود.

وی گفت: نماز وسیله و ابزاری برای رسیدن به اهداف الهی والای الهی است و خروجی نماز باید تربیت،ادب،مسوولیت شناسی ،نظم و وفای به عهد باشد.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان تاکید کرد: اگر ما شب و روز نماز بخوانیم اما تغییری در زندگی فردی و اجتماعی ما ایجاد نشود این نماز موثر نخواهد بود.

حجت الاسلام حسنی حلم تصریح کرد:خروجی نماز ایجاد جامعه ای به دور از اختلافات و ناهنجاری های اجتماعی است و در این راستا اهتمام مدیران دستگاه ها به نماز از مهمترین ارکان برگزاری نماز است.

حجت الاسلام حسنی حلم بیان داشت:مدیران باید متصدی اقامه نماز در دستگاه های اداری باشند و در این راستا باید از ابزار هنر برای اعتلای و ترویج این فرهنگ کمک بگیرند.

وی مخاطب شناسی و بکارگیری روش های جدید در ترویج نماز را ضروری دانست و گفت: مدیران باید به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

گردهمایی دبیران اقامه نماز ادارات و دستگاه های دولتی استان همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزارشد.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار