رئیس اتحادیه آهن فروشان اردبیل:
رئیس اتحادیه آهن فروشان اردبیل گفت: تولید فولاد در این استان باید همراه با بازاریابی و شناخت بازار باشد.
کد خبر: ۲۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 19 April 2015

به گزارش مهر، عادل محمد پور تصریح کرد: اینکه به عنوان مثال با هدف تامین نیاز داخل استان کارخانه در خود اردبیل احداث شود، توجیه اقتصادی ندارد و باید به بازارهای خارج از استان نیز اندیشید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آهن و سایر محصولات بازار اردبیل از چند استان دیگر تامین می شود، وضعیت تولید در داخل استان را نامطلوب توصیف کرد.

رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن به عنوان مهمترین واحد تولیدی تعطیل شده است، اضافه کرد: متاسفانه در حل مشکلات این کارخانه اقدام مناسبی صورت نمی گیرد.

محمد پور تنها واحد تولیدی فعال را کارخانه میکائیلی برشمرد و تصریح کرد: این واحد تولیدی نیز در آستانه ورشکستگی بود که با مشارکت بنیاد برکت مجددا احیا شد.

وی در خصوص فعالیت فولاد مشگین شهر ادامه داد: فولاد مشگین شهر باید به بازارهای مناسب بیندیشد چرا که دست بالای دست زیاد است و اگر کششی در بازار نباشد در فروش محصولات خود دچار مشکل خواهد شد.

رئیس اتحادیه‌ آهن فروشان اردبیل گفت: در حال حاضر واحدهای صنفی آهن فروش از امیر کبیر و آناهیتا گیلان، آذر امین و ناب تبریز، فولاد کاوه تبریز و شاهین و ظفر بناب محصولات مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

به گفته محمد پور در داخل استان نیاز به تولید آهن وجود دارد و باید از سرمایه گذاران در راستای این مهم حمایت شود.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار