استاندار کرمانشاه :
استاندار کرمانشاه طرح حل مشکل بیکاری ،منطقه تجاری قصر شیرین ،راه آهن ،بزرگراه کرمانشاه به خرم آباد،را از مهمترین اولویت های استان در سفر ریاست جمهور عنوان کرد
کد خبر: ۲۴۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 19 June 2016







 







 به گزارش تابناک کرمانشاه رازانی درجلسه تشریح پروژه های  دارای اولویت استان که عصر یکشنبه تشکیل شد اظهار داشت :مسئله اول استان ما بیکاری است ودر سال 94با حدود18ددرصد نرخ بیکاری استان ماقبل آخر بودیم واین وضعیت در 20سال گذشته براین استان حاکم بوده است بنابراین طرح مشکل بیکاری با دولت اولویت ما خواهد بود.
 وی افزود :گر چه پروزه های دیگر عمرانی مانند راه آهن هم در کاهش بیکاری موثر است ولی ما یک طرح مشخص برای کاهش بیکاری باید ارائه دهیم .هدف این است که فاصله نرخ بیکاری را با متوسط کشوری به صفر برسانیم .
استاندار کرمانشاه اعلام کرد :حدود 140هزار نفربیکار در استان داریم که مطابق متوسط کشوری باید 75هزار بیکار داشته باشیم . یعنی ما حدود 60 هزار نفر بیکار بالاتر از میانگین کشوری داریم.  رازانی در ادامه گفت : موضوع ارتقا منطقه ویژه قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری خواسته بعدی مادر سفر ریاست جمهور است . منطقه آزاد در تمام دنیا تجربه موفق است که رونق به آن منطقه خواهد داد موضوع راه آهن غرب کشور اولویت بعدی است و پس از ان بزرگراه کرمانشاه به خرم آبادمهمترین عنوان است .
وی اضافه کرد:انتقال آب از کردستان به روانسر ،کرمانشاه و کلیدر گردشگری بیستون –کرمانشاه مورد بعدی می باشد و آخرین مورد را ارتقا وضعیت فرودگاه کرمانشاه عنوان کرد و سپس کارشناسان به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرحه شده پرداختند .  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار