سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: با وجود 300 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کرمانشاه بخش تجارت است.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 28 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه نعمت الله حقیقی  با اشاره به وجود 300 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق،اظهار کرد  : این یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان کرمانشاه در بخش تجارت است. 
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه 963 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 240 واحد راکد، 212 واحد نیمه‌فعال و 141 طرح نیز نیمه‌تمام در استان شناخته شده است.
این مقام مسؤول برنامه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت را تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در سال‌جاری 50 واحد از 240 واحد تولیدی صنعتی که در استان دچار توقف کامل شده‌اند، قابل فعال‌سازی هستند.
حقیقی تصریح کرد: از ظرفیت مرتبط با اقتصاد مقاومتی در کشور که مبلغ 16 هزار میلیارد تومان است حدود 422 میلیارد تومان برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است. ا
وی رونق واحدهای صنعتی را از اولویت کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب هفت واحد صنعتی نیمه‌فعال و پنج واحد صنعتی غیر‌فعال وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای راه‌اندازی واحدهای نیمه‌فعال در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است که نیمی از این اعتبار تا پایان سال جاری تامین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار