استاندار اردبیل گفت: ما از پزشکان واقع در میدان سرچشمه اردبیل درخواست می‌کنیم تا برای حل مشکل ترافیک این محدوده مطلب خود را به ساختمان جدید پزشکان انتقال دهند.
کد خبر: ۲۵۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 29 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی سنگ فرش شده و امکان تردد خودروها در حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی وجود ندارد قطعا با انتقال مطلب پزشکان سرچشمه اردبیل به ساختمان جدید امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر برای هموطنانمان فراهم می‌آید.

وی بیان کرد: با این انتقال مشکل ترافیکی که در میدان سرچشمه شاهد آن هستیم برطرف شده و در خیابان‌ها و محله‌های اطراف نیز زمینه ارائه خدمات بیشتر به هموطنانمان فراهم می‌آید.

استاندار اردبیل گفت: ما از پزشکان واقع در میدان سرچشمه اردبیل درخواست می‌کنیم تا برای حل مشکل ترافیک این محدوده مطلب خود را به ساختمان جدید پزشکان انتقال دهند.

خدابخش ادامه داد: ما امروز در بازدیدمان در گام اول از پروژه پیاده‌سازی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید کردیم که این منطقه نمایشگر تاریخ و هویت اردبیل است و با توجه به ثبت جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی احداث پروژه پیاده‌سازی می‌تواند زمینه حضور گردشگران و مسافران را فراهم کند.

وی یادآور شد: قطعا میهمانان تابستانی امسال با این پروژه اجرایی شهرداری و شورای شهر که واقعا خدماتشان بی‌نظیر است از زیبایی‌های بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل به عنوان یک اثر تاریخی به ثبت رسیده استفاده خواهند کرد تا در کنار شورابیل و کل مجموعه‌ها زمینه‌ای فراهم آید تا بتوان 5 تا 6 میلیون گردشگری که به اردبیل می‌آید از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: ما در گام دوم از پروژه در حال اجرا در ساختمان و بلدیه سابق شهرداری بازدید کردیم که این ساختمان را آلمانی‌ها ساختند و در حال بازسازی و احیا برای تبدیل این مجموعه به موزه شهر هستیم تا یک کار ماندگار برای نسل‌های فردا باشد که بیشتر با تاریخ و تمدن و فرهنگ اردبیل آشنا شوند.

خدابخش به بازدید از بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: پل قدس در ایستگاه سرعین به سرعت در حال اجرا است و انتظار می‌رود اجرای آن از شدت بار ترافیکی در این مسیر کاسته و آرامش و ایمنی بیشتری را در این مجموعه برقرار کند.

وی به پروژه عظیم شهرداری در قالب توسعه شورابیل اشاره کرد و گفت: شورابیل و بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی دو نگین گردشگری استان اردبیل هستند که وجود مسافران و گردشگران در این مجموعه می‌تواند خود یک کار تحقیقاتی برای سایر میهمانان باشد که قصد سفر به اردبیل را دارند.

استاندار اردبیل به پشتوانه زیرساخت‌های فراهم شده در شورابیل اشاره کرد و افزود: قطعا جذب سرمایه‌گذار و احداث پروژه‌های متعددی را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

خدابخش اهمیت شورابیل را از دو جنبه یادآور شد و گفت: مجموعه شورابیل نه تنها یک مکان ورزشی، تفریحی و توریستی است بلکه با تجهیز این مکان به تاسیسات جدید حضور گردشگران می‌تواند زمینه‌ساز افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران باشد.

وی افزود: شهرداری و مجموعه شورای شهر اردبیل در یک اقدام ماندگار پروژه‌‌های زیربنایی را در شهر اردبیل آغاز کردند که قطعا ثمربخشی آنها می‌تواند بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها و آسیب‌ها را در حوزه خدمات‌رسانی شهری از بین ببرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار