نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمن فهمیده‌ باید ایران را به عنوان یک کشور تاثیرگذار در عرصه جهانی بپذیرد، گفت: مردم از تهدیدات دشمن نمی‌ترسند؛ زیرا گزینه روی میز غرب یعنی حمله نظامی، بستر مقابله با جریان کفر خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 03 February 2015
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمن فهمیده‌ باید ایران را به عنوان یک کشور تاثیرگذار در عرصه جهانی بپذیرد، گفت: مردم از تهدیدات دشمن نمی‌ترسند؛ زیرا گزینه روی میز غرب یعنی حمله نظامی، بستر مقابله با جریان کفر خواهد بود.

به گزارش فارس آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در دومین شب مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به برجستگی‌های انقلاب اسلامی ایران و لزوم توجه به آن اظهار کرد: حیات بخشیدن به مردم ایران یکی از برجستگی‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مردم ایران را زنده کرد، تصریح کرد: مردم با انقلاب خود به دنبال مادیات نبودند بلکه حکومتی دینی را طلب کردند و در این زمینه نیز به پیروزی دست یافتند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در دنیا هیچ انقلابی برای دین‌خواهی ایجاد نشده است و برتری انقلاب ایران به خاطر دین‌خواهی آن بود که شکل گرفت.
وی اضافه کرد: به فرموده امام خمینی (ره) نهضت ما اسلامی است و این انقلاب با تکیه بر نهضت خود نظامی را بنا کرده که سیاست آن عین دیانت آن و دیانت آن عین سیاستش است.

*مردم ایران از تهدیدها فرصت ساختند

میرعمادی ادامه داد: مردم ایران به همه قدرت‌های پوشالی عالم نه گفتند و با شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» به سلطه‌گری غرب در کشور پایان دادند.
وی استقلال بخشیدن به مردم را یکی دیگر از برجستگی‌های بزرگ انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم ما با انقلاب خود سرنوشت کشور را به دست خودشان سپردند تا دارای استقلال شوند و آقای خود شدند نه نوکر بیگانگان.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان وجود ولی‌فقیه در رأس نظام را از دیگر ویژگی‌های انقلاب برشمرد و تصریح کرد: انقلاب ایران در مسیر اسلام‌خواهی خود، در تامین مالی، امنیت، علم و پیشرفت و ... قدم برداشته و در حال حاضر به رقیب سرسخت کشورهای قدرتمند علمی و نظامی تبدیل شده است.
وی با اشاره به امنیت ایران اسلامی، با بیان اینکه این امنیت در هیچ جای دنیا وجود ندارد، تأکید کرد: حیات ما در وجود انقلاب اسلامی، در استقلال و پیشرفت ما است.

میرعمادی با بیان اینکه دشمنان فهمیده‌اند باید ایران را به عنوان یک کشور تاثیرگذار جهانی بپذیرند، در ادامه تهدیدهای غرب علیه ایران را یک فرصت قلمداد کرد و گفت: انقلاب ایران توانسته است با تدابیر رهبری خود تمام توطئه‌ها و چالش‌های پیش‌روی خود را تبدیل به فرصت کند.

*دنیا تشنه تجربه نظامی ایران است

وی ادامه داد: همه تروریست‌های منطقه برای تضعیف ایران به وجود آمدند؛ در حالی که به لطف خدا و تدبیر رهبری نتوانستند به ایران خدشه‌ای وارد کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دشمن جنگ را به مدت هشت سال به ایران تحمیل کرد و در آخر کشور ما بود که از این جنگ نهایت استفاده را کرد، ادامه داد: ایران از این رهگذر، قدرت دفاعی و نظامی خود را بیشتر کرد تا جایی که الان دنیا تشنه تجربه نظامی ایران است.
وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌ها علیه هر کشور دیگری بود بلافاصله آن کشور فلج می‌شد اما ما توانستیم با تدبیر رهبری روی پای خود ایستاده و پیشرفت کنیم.
میرعمادی خاطرنشان کرد: دشمن فتنه را در سال 88 به ملت ایران تحمیل کرد تا نظام را از درون نابود کند که این بار هم مردم با بصیرت خود این فتنه را به فرصت تبدیل کردند و دشمنان خود را شناختند.
وی اضافه کرد: نقشه جدید غرب علیه ایران کاهش شدید قیمت نفت بود تا به قول خودشان ایران را نابود سازند اما رهبری با اقتصاد مقاومتی این تهدید را هم به فرصت تبدیل کردند.
امام جمعه خرم‌آباد در پایان ایران را پرچمدار حکومت عدالت دانست و گفت: مردم ما از تهدیدات دشمن نمی‌ترسند زیرا گزینه روی میز غرب یعنی حمله نظامی، بستری برای مقابله با جریان کفر برای ایرانیان است که ملت در این زمینه با افتخار اقدام خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار