تیم فوتبال شهرداری اردبیل که به لیگ دسته دو سقوط کرده، در دقایق پایانی آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته دو و به اصطلاح دقیقه 90 قرار است به بخش خصوصی واگذار شود.
کد خبر: ۲۶۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 20 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، براساس مصوبه عصر دیروز شورای شهر اردبیل و با تأکید مسؤولان نظارتی و وزارت کشور قرار است تیم فوتبال شهرداری اردبیل که فصل گذشته در لیگ یک حاضر شده بود و به دلایل متعدد به لیگ پایین‌تر سقوط کرد، به بخش خصوصی واگذار شود که بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند متقاضی برای عهده‌داری تیم فوتبال شهرداری را داشته باشد.

رئیس کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: در حالی که کمتر از 20 روز برای آغاز مسابقات فوتبال دسته دو باقی مانده و اکثر تیم‌های حاضر حدود دو ماه به سختی تمرین می‌کنند، متأسفانه هنوز تکلیف تیم شهرداری مشخص نشده است.

محمود جعفری تصریح کرد: متأسفانه هنوز وضعیت تیم شهرداری اردبیل روشن نیست و به جای آن که تیم ما که در نوار مرزی قرار دارد، مورد حمایت جدی قرار دهند و بتوانیم از ظرفیت حداقل کشور آذربایجان در اسپانسری تیم شهرداری استفاده کنیم، داماش گیلان اسپانسر مالی خود را کشور آذربایجان آورده است.

اما نکته تأسف‌بار در فوتبال باشگاهی اردبیل اینکه تیم دسته دومی خلخال دشت نیز که گفته می‌شود به یک سرمایه‌گذار اهل کرج واگذار شده، امتیاز تیم‌داری خود را در اردبیل از دست داده و گفته می‌شود این تیم قرار است در لیگ دسته دو با نام استان کرج در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

بلاتکلیفی، نابسامانی و عدم حمایت تیم‌های فوتبال در اردبیل حکایت عجیب و غریبی است که به نظر می‌رسد سرانجام آن جز تیشه به ریشه فوتبال زدن چیز دیگری نیست.

اما رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل نیز قول داده تا در روزهای آینده پرده از برخی مسائل باز کرده و حقایق را در مورد مدیریت تیم شهرداری اردبیل و خلخال دشت بیان کند که در این زمینه باید منتظر ماند و دید رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از چه مسائلی سخن به میان می‌آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار