تابناک گزارش می دهد؛
رسانه ها و برخی از مسئولان از تغییر احتمالی فرماندار فعلی شهرستان کرمانشاه در روزهای آینده خبر می دهند.
کد خبر: ۲۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 24 July 2016
  به گزارش تابناک، این روزها خبر جابجایی فرماندار شهرستان کرمانشاه در بسیاری از رسانه های مجازی و مکتوب و از زبان برخی از مسئولان دیده و شنیده می شود.
براساس این گزارش، اخبار حکایت از تغییر فضل الله رنجبر، فرماندار فعلی کرمانشاه و حضور "شعبان سپهر" در این منصب دارند.فضل الله رنجبر، از فرمانداران اعتدال گرا بود که کارنامه قابل قبولی در طول خدمت خود در فرمانداری کرمانشاه دارد و در افکار عمومی نیز از مقبولیت خوبی برخوردار بود.
شعبان سپهر که براساس گمانه زنی ها گزینه اصلی فرمانداری کرمانشاه معرفی شده است، سوابق مدیریتی و اجرایی زیادی در کارنامه کاری خود دارد.
سپهر مدتی به عنوان معاون مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری کرمانشاه، مدیرکل اجتماعی و انتخابات و شوراهای استانداری کرمانشاه در دو دوره متوالی حضور داشته است.ضمنا وی مشاور استاندار و مدیرکل امور جوانان استانداری کرمانشاه، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه، فرمانداری سرپل ذهاب، مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری کردستان، سرپرست حوزه معاونت سیاسی و... نیز بوده است.به گزارش خبرنگار تابناک، تاکنون هیچ منبع رسمی دولتی خبر تغییر فرماندار فعلی کرمانشاه را تایید یا تکذیب نکرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
سپهر که گفته بی خبرم!!!
http://www.tabnakkordestan.ir/fa/news/265735
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار