مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: گرد و غبار در استان کرمانشاه که از بعد از ظهر روز گذشته آغاز شده است تا فردا ادامه دارد.
کد خبر: ۲۶۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 25 July 2016
   به گزارش تابناک به نقل از تسنیم شاهرخ پارسااظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز و فردا با غلظتی کمتر در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و غبار عمدتاً در نواحی مرزی خواهد بود.
 مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش نسبی دمای هوا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت:  از روز چهارشنبه تا پایان هفته، غبار نسبتاً رقیق در نواحی مرزی و افزایش مختصر دمای هوا، پدیده‌های جوی مورد انتظار در سطح استان هستند.
 پارسا با اشاره به اینکه براساس نقشه های پیش‌بینی هواشناسی، گرد و خاک تا فردا در برخی ساعات در آسمان کرمانشاه به‌ویژه مناطق مرزی وجود دارد، عنوان کرد: گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین به 2000 متر کاهش داد.
وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای شهر کرمانشاه برای امروز 39 درجه سانتی‌گراد است، اظهار کرد: قصرشیرین با بیشینه دمای 43 درجه سانتی‌گراد گرمترین و اسلام‌آباد غرب، سنقر و کلیایی، پاوه و هرسین با بیشینه دمای 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر امروز خنک‌ترین نقاط استان هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار