مدیر امور مسکن راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:
مدیر امور مسکن راه و شهرسازی کرمانشاه 2 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی خبر داد
کد خبر: ۲۶۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 25 July 2016
به گزارش تابناک از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری با اشاره به ساخت 53 هزار واحد مسکن مهر در استان، گفت: از این تعداد تا پایان سال گذشته 33 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.
 وی از شناسایی دو هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ لازم انجام شده تا افرادی که علاقمند به حضور در این پروژه‌ها هستند، بتوانند برای این واحدها ثبت‌نام کنند.
غفوری خاطرنشان کرد: ثبت نام برای واحدهای فاقد متقاضی هیچ پیش شرطی ندارد و افرادی هم که فرم «ج» آنها قرمز است می‎توانند برای ثبت‌نام این واحدها اقدام کنند.
مدیرامور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مهلت ثبت‌‎نام این واحدها را تا پایان شهریورماه اعلام کرد و افزود: افراد برای ثبت‌نام در این واحدها می‌توانند به اداره کل راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن مراجعه کنند.
غفوری با بیان اینکه تسهیلات مسکن به این واحدها تعلق می‌گیرد، گفت: شرایط این واحدها هم مشابه شرایط مسکن مهر است و قیمت تمام شده مسکن مهر برای افراد لحاظ می‌شود.
مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده واحدهای مسکن مهر استان که متقاضی داشته و معارض ندارند امسال تحویل می‌شود، گفت: بهره‌برداری واحدهایی که معارض دارند و عمدتا درگیری میان تعاونی و پیمانکار آنها وجود دارد به امسال نمی‌رسد و بیشتر این مشکلات به مراجع قضایی ارجاع شده است. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار