رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: با همدلی و همزبانی مردم و مسوولان می توان به اعتلای ورزش این شهرستان در سال 94 سرعت بخشید.
کد خبر: ۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 23 April 2015

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر خواستار رفع مشکل بیمه ورزشکاران و پایین آوردن تعرفه های ورود به سالن های ورزشی شد.

به گزارش ایرنا؛ مهدی رضایی افزود: سال 93 موفق ترین و پرفروغ ترین سال ورزشی ملایر بود و ورزش این شهرستان بسیار پویا و پرنشاط نسبت به ادوار گذشته مسیر توسعه را طی کرد.

وی اظهار داشت: طبق نظر و گفته کارشناسان ورزشی استان و کشور، ورزش ملایر در بحث قهرمانی، همگانی و مسایل فرهنگی در کشور صاحب سبک و جایگاه خاصی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همزبانی بتوانیم روند رشد و توسعه ورزش ملایر را با همین شیوه و روش در سال 94 نیز ادامه دهیم و مردم، خیرین، والدین و ورزشکاران بیش از گذشته حامی و پشتیبان حوزه ورزش باشند.

رضایی همدلی و همزبانی را لازمه رفع مشکلات در عرصه ورزش دانست و بیان داشت: در راستای تحقق شعار امسال درصدد فعال کردن و جذب بیشتر خیرین ورزشی شهرستان، تقویت روابط با هیات های ورزشی و مسوولان ادارات هستیم.

وی بازرسی از اماکن خصوصی ورزشی و دولتی، حضور موفق در لیگ های کشوری، حضور در مسابقات کشوری، توجه به میزبانی مسابقات کشوری، گسترش و ارتقای کلاس های داوری و مربیگری، توسعه ورزش های همگانی و روستایی و عشایری، فعال کردن خیرین ازدواج و کمیته ساماندهی امور جوانان را از اولویت های ورزش ملایر در سال 94 برشمرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در همین رابطه همایش های فرهنگی و ورزشی همدلی و همزبانی در قالب برنامه ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان ملایر برگزار می شود.

رضایی با ابراز گلایه از عدم همکاری هیات های ورزشی استان با شهرستان ها گفت: برخی هیات های ورزشی استان همدان توجهی به هیات های ورزشی شهرستان ندارند که نیاز است امسال با توجه به شعار همدلی و همزبانی این روند تغییر کند.

وی همچنین خواستار رفع مشکل بیمه ورزشکاران و بالا بودن تعرفه های ورود به سالن های ورزشی شد و بیان داشت: تمام هدف ما رفع مشکلات ورزشکاران و جذب خیرین ورزشی است تا بتوانیم با همکاری مربیان، ورزشکاران و هیات های ورزشی و برگزاری مسابقات، انجام اقدامات فرهنگی و میزبانی مسابقات به توسعه ورزش ملایر کمک کنیم.

شهرستان ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکاران سازمان یافته در قالب 40 رشته ورزشی است.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار