نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان کرمانشاه ثابت کرده‌اند در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی و ادامه راه شهدا ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۲۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 30 July 2016










به گزارش تابناک به نقل از فارس: سید قاسم جاسمی امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر 2 تن از شهدای گمنام اظهار داشت: امروز برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس هم‌گام با مردم ولایت‌مدار، انقلابی و مقاوم استان در مراسم تشییع پیکر مطهر 2 تن از شهدای گمنام کرمانشاه در این جمع معنوی حضور یافتیم.
 وی تصریح کرد: باید به روح مقدس و پاک شهدای گل‌گون‌کفن و غیرت‌مند ایران اسلامی درود فرستاد و نیز صادقانه‌ترین تبریک و سلام را نثار و تقدیم مردم فهیم، مقتدر، همیشه در صحنه و انقلابی کرد که همواره پایبند به آرمان‌های انقلاب، ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تابع اوامر و دستورات مقام معظم رهبری هستند.
 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دنیا باید از اقتدار، ایستادگی، شجاعت، آزادگی، دلیری، استقلال و ایثار از مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابع آن در حقیقت سرمشق بگیرند‌.
 این مسؤول حضور گسترده مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه در این مراسمات را ستودنی دانست و بیان کرد: مردم استان کرمانشاه همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند در مسیر حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه روشن شهدا در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برقرار و استوار هستند.
جاسمی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه شایسته بهره‌مندی از بهترین خدمات و امکانات هستند، گفت: به‌عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از حقوق و خواسته همشهریان در راستای پیشرفت وضعیت استان کرمانشاه دفاع می‌کنم.
 به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، دغدغه اغلب جوانان استان موضوع اشتغال است که امیدواریم در آینده نزدیک و در عرصه‌های گوناگون با استفاده از پتانسیل‌های استان، همه توان موجود را برای بهبود وضعیت اشتغال و پیشرفت پایتخت مقاومت به‌کار بگیریم
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار