رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : ایمان ایمانی خوشخو ورزشکار شایسته گیلانی روز گذشته برای شرکت در رقابت های بیلیارد که در استان خوزستان برگزار می شود ، عازم این رقابت ها شد
کد خبر: ۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 25 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : ایمان ایمانی خوشخو ورزشکار شایسته گیلانی روز گذشته برای شرکت در رقابت های بیلیارد که در استان خوزستان برگزار می شود ، عازم این رقابت ها شد .

سارنگ بزرگ چنانی افزود : مسابقات بیلیارد رنکینگ کشوری از عصر امروز شنبه با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی از سراسر کشور در استان خوزستان آغاز می شود .

وی اظهار کرد : ایمان ایمانی خوشخو ورزشکار گیلانی پیش از شرکت در مسابقات کشوری ، تمرینات فشرده ای را انجام داد تا با آمادگی کامل در این دوره از رقابت ها حضور یاید .

وی ادامه داد : امیدواریم که این ورزشکار شایسته استان گیلان بتواند در رقابت های بیلیارد کشوری نتایج خوبی کسب کند تا رنکینگ این ورزشکار ارتقاء یابد و بتواند جایگاه بهتری را در بین ورزشکاران برتر این رشته در سطح کشور کسب کند .

وی بیان کرد : خوشبختانه رشته های ورزشی بیلیارد و بولینگ در چند سال اخیر در گیلان رشد خوبی داشته و بازیکنان این استان در رقابت های مختف کشوری حضور چشمگیری دارند .

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان خاطرنشان کرد : با توجه به حضور موفق ورزشکاران گیلانی در رقابت های مختلف ، یکی از اهداف مهم ما برگزاری لیگ استانی ، طرح استعداد یابی و جذب اسپانسر برای شرکت در لیگ کشوری است تا ورزشکاران ما بیشتر در کوران مسابقات قرار گیرند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار