فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری تمام اعضای باند حرفه ای ۶ نفره و کشف ۱۸۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 08 August 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری تمام اعضای باند حرفه ای ۶ نفره و کشف ۱۸۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری تمام اعضای باند حرفه ای ۶ نفره و کشف ۱۸۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

وی گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که به صورت سازمان یافته اقدام به انتقال مواد مخدر از شرق کشور به استان های غربی کشور می کرد موضوع در دست بررسی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرارگرفت.

وی در ادامه افزود: پس از صحت و سقم موضوع و با توجه به اشراف اطلاعاتی بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی در یک عملیات مشترک و هوشمندانه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های نهاوند، ملایر، تویسرکان با همکاری عوامل پلیس راه و پلیس امنیت عمومی استان و به کارگیری اصل غافلگیری، تمام اعضای باند را که شامل ۶ نفر قاچاقچی بودند دستگیر کردند.

مهدیان نسب اظهار داشت: ۴ دستگاه خودرو از این باند توقیف و یک محموله ۱۸۰ کیلوگرمی مواد مخدر تریاک در این عملیات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان داشت: ایجاد توانمندی اطلاعاتی بر روی باندهای سازمان یافته و قدرت عملیاتی و مشترک بین چند یگان پلیس نمونه بارز روحیه انقلابی و اقدامی جهادی در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار