مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد :
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بیش از 153000 متر مربع از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان رفع تصرف شده است
کد خبر: ۲۷۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 13 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مهندس بهادری ضمن اشاره به استقرار یگان حفاظت استان در اواخر سال 94 گفت :که در پی این اقدام ، بصورت مستمر و بی وقفه با گشت زني اكيپ هاي مسوول و البته با كسب اطلاعات مربوطه از شهرستان های سراسر استان ، برخورد با متخلفين و زمین خواران،جدی تر از قبل در حال انجام است.

وی افزود : از آغاز سال جاری تا کنون ، 153320 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش 61830000000 میلیون ریال که در پی ، زیاده خواهی و در برخی نقاط مشخص نبودن حریم املاک و عدم حفاظت صحیح و یا عدم اقدام به موقع در اختیار سودجویان این عرصه قرار گرفته بود ، رفع تصرف شد.

مهندس بهادری عمده عملیات آزاد سازی املاک دولتی را در شهرستان های کرمانشاه ، اسلام آباد غرب، کنگاور ، صحنه ، پاوه و جوانرود اعلام کرد.

وی در ادامه گفت : 39 مورد رفع تصرف صورت گرفته که البته 34 مورد آن مربوط به سنوات گذشته است ، و در سال جاری هم ضمن برخورد قانونی با 5 مورد تصرف و کشف 3 مورد جعل سند ، در کوتاهترین زمان ، یگان حفاظت با متخلفین برخورد کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان با استناد به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطعانه با هرگونه تعدی و دست اندازی به اموال و املاک ملی گفت : یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن استان کرمانشاه ، متشکل از نیروی های فعال و پر تلاش بصورت شبانه روزی ، 24 ساعته ، با گشت زنی مستمر ،قاطعانه و بدون کوچکترین وقفه با هر گونه قانون شکنی در این عرصه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است آخرین عملیات این یگان رفع تصرف 20000 متر مربع از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان کنگاور بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار