دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه خبر داد
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه از رشد 300 درصدی کشفیات کالای قاچاق در چهارماه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: ارزش مالی کالای قاچاق کشف شده بیش از 24 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۲۷۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 16 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس،فرشاد رحمتی اظهار داشت: تمرکز دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه محدود به شناسایی و متلاشی‌سازی شبکه‌های کلان قاچاق کالاست.
وی به انهدام 21 باند کالای قاچاق در استان اشاره و تصریح کرد: ارزش مالی کالای قاچاق کشف شده بیش از 24 میلیارد تومان برآورد شده است.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه گفت: کشفیات کالای قاچاق در چهارماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 درصد افزایش داشته است
این مسؤول به افرادی که در فعالیت‌های غیرقانونی قاچاق کالا دخالت دارند هشدار جدی داد و افزود: محیط برای ادامه فعالیت شبکه‌های قاچاق کالا در استان کرمانشاه بسیار ناامن است.
رحمتی اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در قالب مهار تقاضای قاچاق در سطح عرضه را از جمله دلایل توفیق دستگاه‌های زیربط دانست و تصریح کرد: باید که کالاهای که تولید داخل است خریداری شود تا عرضه‌کننده‌ها کالای قاچاق با مشکل مواجه شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار