فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور:
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از جان باختن 2 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور اسد آباد - کنگاور خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 16 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا از اعلام سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین براری' گفت: به دنبال دریافت خبر واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور 'اسد آباد - کنگاور'، ماموران انتظامی و پلیس راه به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد بر اثر این واژگونی پسر 6 ساله خانواده در دم جان باخته است و چهار سرنشین دیگر خودرو نیز به دلیل شدت جراحات روانه بیمارستان شده اند.
این مقام انتظامی از جان باختن یکی از سرنشینان مجروح شده به علت شدت جراحات وارد در بیمارستان خبر داد و گفت: در بررسی های اولیه کارشناسان علت حادثه را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده و نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرده اند. 
سرهنگ براری ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه هدف اصلی از اعمال قانون و نظارت بر رفتار ترافیکی شهروندان را کاهش تصادف ها و تامین سلامت و ایمنی رانندگان و مسافران دانست و به عموم مردم توصیه کرد: با رعایت قوانین و پرهیز از رانندگی پرخطر از بروز سوانح ترافیکی جلوگیری کنید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار