مسوول دفتر نمایندگی لشگر 29 نبی اکرم (ص):
مسوول دفتر نمایندگی لشگر 29 نبی اکرم (ص)در استان کرمانشاه گفت: پاسداران در دفاع از ارزش های اسلامی و حفظ حدود الهی نقش آفرینی می کنند و عزت و اقتدار اسلامی را در مقابل دشمنان به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۲۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 16 August 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازایرنا، حجت الاسلام علیرضا ارجمندیبا تبریک دهه کرامت در نشست با خانواده های پاسدار در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب افزود: یکی از نقش های بی بدیل همسران پاسدار در جامعه اسلامی، تحکیم بنیان خانواده بر پایه ایمان و معنویت است.
وی با بیان اینکه نقش همسران پاسدار در جلوگیری از انحراف فکری فرزندان بی بدیل است، اظهار داشت: نقش مادران در اداره زندگی و نحوه برخورد با فرزندان و همسر به ویژه نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مسوول دفتر نمایندگی لشگر 29 نبی اکرم (ص) بیان کرد: همسران پاسدار الگوی اسلامی و انقلابی برای زنان جامعه هستند و با رعایت حجاب می توانند فرهنگ عفاف و حجاب را نهادینه کنند.
حجت الاسلام ارجمندی خطاب به همسران پاسدار گفت: خداوند مسیر بندگی را برای شما باز گذاشته که با بهره مندی از سیره معصومان (ع) راه اهل بیت را ادامه دهید و به انجام فرامین الهی بپردازید.
وی با تاکید بر اینکه روح و حقیقت مساله پاسداری و سپاه باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: روح پاسداری در نگاه رهبر فرزانه انـقلاب، محافظت و حراست از دین، آرمان ها و ارزش های اسلامی، با تمام توان و مجاهده ای خستگی ناپذیر و گذشتن از همه چیز در راه خداست
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار