حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی: ظرفیت گلستان در پرورش استعدادهای قرآنی بسیار خوب است و ظرفیت‎ خوبی هم برای راهیابی به مسابقات کشوری و بین‎المللی قرآن دارد.
کد خبر: ۲۷۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 17 August 2016
مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: ظرفیت گلستان در پرورش استعدادهای قرآنی بسیار خوب است و ظرفیت‎ خوبی هم برای راهیابی به مسابقات کشوری و بین‎المللی قرآن دارد.
حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه سی و نهمین مسابقات قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان گفت: قرآن و عترت با قرار گرفتن در کنار یکدیگر تکمیل‌کننده دین هستند و فهم قرآن و عمل به آن امر مهمی است که باید جدی گرفته شود.
افزود: برادران اهل سنت و تشیع با حضور در مسابقات قرآنی اوقاف نشان دادند نماد وحدت در گلستان هستند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در سی و نهمین دوره از مسابقات چهار هزار و ۶۷۰ نفر در مرحله شهرستانی در ۶ حوزه، کردکوی، گنبد، علی آباد، آزادشهر، بندرگز و گرگان به رقابت پرداختند و بیش ترین شرکت کننده با حضور دو هزار و ۲۰۰ نفر مربوط به مرکز استان بود.
سهرابی گفت: در سی و نهمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم ۲۴۱ متسابق گلستانی در ۸ رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: ظرفیت این استان  در پرورش استعدادهای قرآنی بسیار خوب است و ظرفیت‎ خوبی برای راهیابی به مسابقات کشوری و بین‎المللی قرآن دارد.
سهرابی اظهار کرد: هر ساله رویداد بزرگ مسابقات قرآنی نه فقط در ایران بلکه در سطح دنیا برگزار می‎شود که مقدمات و بستر برگزاری آن توسط سازمان اوقاف و امور خیریه است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: طبیعی است وقتی قرار است مسابقات بین‎المللی آغاز شود مقدماتی نیاز دارد که بستر آن در روستا، دهستان، بخش، مرکز شهرستان و استان‎ها فراهم می‎شود که پس از ثبت نام و انجام مسابقات، افراد برگزیده به مراحل بالاتر صعود پیدا می‎کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار