مدیریت آب وفاضلاب شهرکرمانشاه:
مدیریت آب وفاضلاب شهرکرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 2هزارفقره انشعاب آب در شهر کرمانشاه استاندارد سازی شده است.
کد خبر: ۲۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 18 August 2016
تابناک کرمانشاه- نادر ابراهیمی راد با بیان این مطلب که 6/7کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب در محله های شریعتی، جعفر آباد، شاطر آباد، دولت آباد وده مجنون از ابتدای سالجاری تاکنون انجام گرفته است. افزود: 15درصد اصلاح شبکه فاضلاب در بافت فرسوده محلات اربابی وسرچشمه در این مدت به اتمام رسیده است .
مدیریت آب وفاضلاب شهر کرمانشاه به اقدامات انجام گرفته در حوزه اصلاح شبکه آب محلات شریعتی، منزه، بازرگانی و مصوری اشاره کرد وافزود:50 درصد از بافت فرسوده محلات سعدی،جوانشیر، اربابی و 50 درصد از محله جعفرآباد اصلاح شبکه آب انجام گرفته است .
ابراهیمی راد تصریح کرد: 40 درصد از محلات شاطرآباد و60 درصد از اصلاح شبکه بافت فرسوده این محلات به اتمام رسیده است .
وی با بیان این مطلب که اصلاح شبکه آب راهی برای جلوگیری از هدر رفت آب می باشد تاکید کرد بر این اساس از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 14 کیلومتر در بخش اصلاح شبکه آب وفاضلاب در شهر کرمانشاه انجام پذیرفته است .
مدیریت آب وفاضلاب شهر کرمانشاه با اشاره به شبکه فرسوده کرمانشاه که حدود 1000کیلومتر می باشد افزود: سالانه بالغ بر10 میلیارد تومان خسارت ناشی از تعمیر و نگهداری از تاسیسات شرکت آب وفاضلاب کرمانشاه می باشد .
ابراهیمی راد تعداد مشترکین آب وفاضلاب شهر کرمانشاه را 212 هزار مشترک عنوان کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار