آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توصیه‌هایی مبنی بر استقلال اقتصادی به همه دولت‌ها داشته‌اند، گفت: هر کسی هر کاری که می‌تواند باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد کشور،‌ انجام بدهد.
کد خبر: ۲۸۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس؛ آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در مورد استقلال اقتصادی به همه دولت‌ها توصیه‌هایی داشته‌ است که باید این توصیه‌ها را دولت‌مردان با جدیت در دستور کار قرار بدهند.
امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید هر کسی هر کاری در توان دارد انجام بدهد، گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش معضلات اقتصادی کشور است و تمام توطئه‌های دشمنان برای این است که انقلاب اسلامی به دنیا معرفی نشود.
وی عمل نکردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را موجب باز ماندن از اهداف انقلاب دانست و گفت:‌ استقلال فرهنگی خویش را باید حفظ کنیم؛ زیرا فرهنگ زیربنای همه امورات است و باید مبتنی بر دین و مذهب باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، فرهنگ اسلامی را اقتدارآفرین و موجب عصبانیت استکبار عنوان کرد و افزود: سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را باید در زندگی پیاده کنیم، در غیر این‌صورت بنیه خانواده‌ها سست می‌شود.وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی را باید شناسایی و رفع کنیم، تصریح کرد: جنایات آل‌سعود، آل‌خلیفه و... با توطئه آمریکا برای جهانیان مشخص شده است و ظلم‌های استکبار به جهان اسلام نیز باید بیان شود.
علما به سالروز بزرگداشت علامه مجلسی و مرحوم حائری اشاره کرد و گفت: 31 مرداد آتش‌سوزی مسجد‌القصی به دست صهیونیست‌ها رخ داد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد اسم اسلام و مقدسات اسلامی نباشد؛ زیرا برای افکار آنها ایجاد مزاحمت می‌کند.وی با بیان اینکه 31 مردادماه روز صنعت دفاعی است، خاطرنشان کرد: باید همیشه آماده باشیم و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمن دستور اسلام است و آمریکا نمی‌تواند قدرت ایران را تحمل کند و از همین رو به دنبال ایجاد مزاحمت بر سر راه انقلاب است.
امام جمعه کرمانشاه، اول شهریور، روز پزشک و بزرگداشت بوعلی سینا را مورد یادآوری قرار داد و گفت: هنوز در فرانسه و سایر کشورها از از نظرات بوعلی سینا استفاده می‌شود و پزشکان متعهدی در کشور داریم که در جنگ نیز حضور داشتند.
وی دوم تا هشتم شهریورماه، هفته دولت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را یادآوری کرد و افزود: سالروز شهادت سیدعلی اندرزگو را در پیش داریم که شخصیت وارسته و مبارزی بود و سوم شهریورماه روز کارمند است که کارمندان باید به وظیفه اخلاقی و انقلابی خود عمل کنند.
علما عمل صالح را واسطه بین انسان با خدا عنوان کرد و با اشاره به ارتحال آیت‌الله میبدی متذکر شد: ارتحال آیت‌الله میبدی ضایعه بزرگی بود که وی شخصیتی خدوم و سلیم‌النفس بود که پدر بزرگوار ایشان از شخصیت‌های بزرگ کرمانشاه و فردی مجتهد و صاحب‌نظر بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با تقدیر از زحمات وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام گروهک تروریستی تکفیری طی چند روز اخیر در استان کرمانشاه، گفت: غرب تحمل امنیت ما را ندارد و به دنبال ناامنی است که زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) قابل‌تقدیر است که دشمنان را در ایجاد ناامنی سرکوب کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار