جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح:
جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر امروز در سوریه و عراق بسیج مردمی به راه افتاده همه به برکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 21 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، به نقل از روابط عمومی بسیج کرمانشاه،مراسم بزرگداشت شهید کریم جعفری با حضور جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ملی ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از مسئولان ادارات و خانواده معظم شهدا در خیابان متبرک به نام این شهید برگزار شد.
سردار حسن رستگارپناه در این مراسم با بیان ویژگی‌های بارز شهید کریم جعفری‌ اظهار داشت: این شهید بزرگوار یکی از نوابغ عصر خود بود؛ به طوری که با برنامه‌ها و ترفند‌های خود عرصه را بر دشمنان تنگ کرده بود.
وی با بیان اینکه شهید جعفری در ماه‌های آخر خدمت خود مسئول گردان ضربت کامیاران بود، تصریح کرد: توانایی وی به قدری بالا بود که با شجاعت تمام در همه مناطق عملیاتی گشت‌زنی می‌کرد و وحشت را در دل دشمنان می‌افکند.
سردار رستگارپناه خاطرنشان کرد: دشمن توان مقابله با شهید جعفری را نداشت به همین خاطر وی را در کمین محاصره کرد و  به درجه رفیع شهادت رساند.
جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه همه ما باید ملاک رفتارمان وصیت نامه امام راحل(ره) باشد افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌شان اشاره فرمودند، ما باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم چون چشم‌دوزی به آن سوی مرزها باعث مرگ انقلاب می‌شود.
سردار رستگارپناه با بیان اینکه اگر امروز در سوریه و عراق بسیج مردمی به راه افتاده همه به برکت انقلاب اسلامی است گفت: گروهک‌های تکفیری برنامه‌ریزی کرده بودند که سه روزه به مرزهای کشور ما برسند ولی تقدیر خداوند آنها را زمین‌گیر کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار