روابط عمومی و امور بین الملل استانداری:
مدیرکل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه در آیینی که با حضور مهندس نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی؛ مدیرکل سابق و کارکنان دفتر در محل سالن جلسات معاونت امور عمرانی برگزار گردید؛ معرفی گردید.
کد خبر: ۲۸۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 21 August 2016
به گزارش تابناک به  نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس مجتبی نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این مراسم طی سخنانی گفت: حوزه روستایی زمینه های فعالیتی گسترده ای را شامل می شود که مستلزم برنامه ریزی و تلاش گسترده می باشد.
وی با تاکید بر پیگیری برنامه های مدیریت توسعه روستایی استان افزود: بیمه حوادث منازل روستاییان از مهمترین برنامه های مدیریت امور روستایی استانداری است که انتظار می رود با جدیت و پیگیری مستمر پوشش جامع و کامل آن در سطح مناطق روستایی استان محقق گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به قرارداد منعقده با بنیاد برکت، تاکید کرد: باید در راستای دستیابی به توسعه پایدار روستایی در استان از ظرفیت کلیه دستگاه ها و نهادها بهره گیری نمود.
مهندس نیک کردار اضافه کرد: سایت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کانون اطلاع رسانی و آموزشی مناسبی است که علاوه بر انعکاس اخبار حوزه روستایی در توانمند سازی علمی ساختار مدیریت محلی استان تاثیر بسزایی دارد که در این برهه فعالیت مستمر و بهنگام این سامانه الکترونیکی ضروری است.
وی تصریح کرد: تشکیلات امور روستایی و شوراهای استانداری ترکیبی پویا، با نشاط و باانگیزه دارد که وظایف سازمانی مربوط را به نحو مطلوب و به موقع انجام می دهند.  
 مهندس نیک کردار در پایان زحمات خالصانه و تلاش های دلسوزانه جلیل بالایی مدیرکل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری را منشاء خدمات ارزنده و ارزشمندی در راستای توسعه پایدار روستایی در استان قلمداد نمود و با اهداء لوح سپاس و هدایا از ایشان تشکر و قدردانی کرد و علی گروسی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، معرفی و برای وی در ایفای مسئولیت و رسالت خطیر مدیریت توسعه روستایی استان آرزوی موفقیت کرد.
جلیل بالایی مدیرکل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در این آیین گزارشی از عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت توسعه روستایی استان ارایه نمود.
گفتنی است؛ علی گروسی تا قبل از این انتصاب، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
درود بر جناب گروسی.لیاقت شما بیشتر از اینست.همیشه سالم ومؤفق باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار