فرماندار شهرستان کرمانشاه:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: همدلی که با تلاش دولت تدبیر و امید بوجود آمده بسیار ارزشمند و در خور توجه است.
کد خبر: ۲۸۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 21 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در فرمانداری کرمانشاه و دیگر مسئولان برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به خدمات ارزنده و به یاد ماندنی شهیدان رجایی و باهنر که به هفته دولت نام گذاری شده است تاکید کرد : این دوشهید بزرگوار متعلق به تمام ادوار و همه نسل ها بوده و سند افتخار نطام جمهوری اسلامی به لحاظ اخلاق مداری و تعهد و ایمان واقعی به شمار رفته و در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی نامشان ثبت شده است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه گفت: پس از گذشت 3 سال از عمر دولت تدبیر ووامید و خدمات ارزنده ای که این دولت ارائه کرده در این بین باید در جهت بالا بردن ضریب امیدواری در جامعه باید خدمات این دولت را که با بدترین شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی سکان اجرایی کشور را در اختیار گرفته است اطلاع رسانی شده نقاط قوت این دولت را با توجه به منویات مقام معظم رهبری که هدف آن حمایت از دولت تدبیر و امید است به افکار عمومی ارائه دهیم.

وی افزود: در این راستا مدیران و روسای مختلف دستگاههای اجرایی میبایست برای هر چه با شکوهتر برگزار کردن این مراسم تلاش کنند.

رنجبر همچنین با اشاره به عملیات امنیتی که حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی سپاه وارتش و بسیج است گفت: ما با کشور عراق 380کیلومتر مرز مشترک در استان داریم با این وجود می بینیم که امنیت بسیار پایدار در کشور و استان وجود دارد.

رنجبر تصریح کرد: وفاق و همدلی که با تلاش دولت تدبیر و امید در جامعه شکل گرفته است بسیار ارزشمند و در خور توجه است که میبایست این همدلی تقویت شده مستحکم تر گردد

فرماندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید عملا از پیروان و تابع محض وواقعی مقام معظم رهبری بوده و همواره فرمایشات ایشان را محور برنامه ریزی ها و تصمیمات خود قرار داده است.

رنجبر ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی و پیروی از آن تصریح کرد دولت تدبیر و امید در راستای اقتصاد مقاومتی گامهای موثر و تلاشهای در خور توجهی از خود نشان داده و این مسیر را با اقتدار ادامه خواهد داد

گفتنی است که فرماندار کرمانشاه همچنین از افتتاح و بهره برداری پروژه های مختلف عمرانی در شهرستان کرمانشاه و بخشها و روستاهای تابعه ی یاد کرد که در این راستا و در روز شنبه به همراه دکتر رازانی استاندار محترم کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران استان و شهرستان کرمانشاه دو تن از نمایندگان محترم استان آقایان صفری و جاسمی و کاظمی نژاد بخشدار فیروز آباد و فرزادی پور بخشدار ماهیدشت از پروژه های مختلف آبرسانی .پرورش اسب و قارچ و همچنین پروژه 3000راسی گاوداری بخش ماهیدشت و فیروز آباد بازدید به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار