رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هشتم شهریورماه در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛عباس سروری اظهار داشت: باید با برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید رجایی و شهید باهنر،‌یاد این دو عنصر خدمتگزار همیشه زنده بماند.
وی شهیدان رجایی و باهنر را دو اسوه تقوا و شایسته برای دولتمردان و مسلمانان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم به‌طور شایسته با گرامیداشت یاد این دو شهید در هفته دولت بصیرت‌افزایی کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: منافقین به کمک عربستان سعودی، فرانسه و به سرکردگی استکبار در حال خودنمایی است که با تدبیر و نظام این ریشه‌های نفاق و فساد برچیده خواهد شد.
سروری بر لزوم افزایش امید در مردم تاکید کرد و گفت: کارهای مثبتی را که در حال انجام شدن است به اطلاع مردم برسانیم که البته اینکار بدون در نظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی بی فایده است.
این مسؤول توصیه کرد: در هفته دولت مسؤولان به‌صورت اکیپ‌های جداگانه مشکلات سطح شهر را بررسی و به آن رسیدگی کنند.
وی با اشاره به روحیه انقلابی داشتن به‌عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب روحیه انقلابی باید در تمام ادارات تسری پیدا کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر خبر داد و گفت: این مراسم 10 صبح روز هشتم شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
به گفته سروری، این مراسم در مسجد غدیر و به سبک سنوات گذشته با حضور شورای اداری استان و شهرستان کرمانشاه و همچنین حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار