مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: در پدافند غیرعامل هدف اصلی تامین امنیت و سلامت جامعه است و از این رو آشنایی با موضوع پدافند غیرعامل ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۲۸۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 22 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، کیومرث رشیدی در نخستین جلسه شورای پدافند غیرعامل در سرپل ذهاب افزود: تبیین موضوع پدافند غیرعامل در بین مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد
وی بیان کرد: تاکنون برای 38 دستگاه اداری، نظامی و انتظامی در استان کرمانشاه، بیش از 2 هزار نفر ساعت دوره های آموزشی ویژه مربوط به پدافند غیرعامل برگزار شده است.
وی اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف کلی پدافند غیرعامل،هم اکنون 11 کارگروه ویژه در استان کرمانشاه تشکیل شده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تحقق اصول و راهبردهای پدافند غیرعامل به توجه و مراقبت های مدیران دستگاه های اجرایی نیاز دارد؛گفت: پدافند غیرعامل هر نوع اقدام صلح آمیز و آینده نگرانه ای است که باعث کاهش آسیب پذیری یک کشور می شود.
معاون فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی با تبریک هفته دولت و روز کارمند افزود: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدام ها و تدبیرهایی گفته می شود که بدون استفاده از سلاح و مراقبت های نظامی، موجب کاهش آسیب پذیری و خسارت و پایداری کشور در زمان بحران ها شود.
عزیزمراد کرمی با بیان اینکه اجرای اصول پدافند در حوزه های مختلف در کاهش تهدیدهای احتمالی برای کشور امری ضروری است،گفت: در سال های گذشته ، پدافند غیرعامل برخی از تهدیدها در شهرستان و استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده و توانسته بخشی از تولیدات ما را به مخاطره بیندازد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه با عراق 48 کیلومتر مرز مشترک دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار