مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی سال 94 بیش از 10 میلیارد و 74 میلیون ریال کمک موردی ویژه به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۸۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 23 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه کمک موردی ویژه با هدف رفع مشکلات ضروری از قبیل تامین هزینه های درمانی، تحصیلی، معیشتی و.. به خانوارهای نیازمند پرداخت می شود گفت: در سال گذشته 10 هزار و 373 نیازمند در استان کرمانشاه از کمک های موردی کمیته امداد بهره مند شدند.

خدرویسی افزود: از این تعداد 9 هزار و 384 نفر از خانواده های تحت حمایت و 989 نفر غیر مددجو بوده اند.

حسین خدرویسی با یادآوری اینکه کمک های موردی ویژه از منابع دولتی و کمک های مردمی تامین و در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده می شود اظهار کرد: در سال گذشته 5 میلیارد و 736 میلیون ریال از کمک های موردی از محل درآمدهای مردمی تامین و به خانواده های نیازمند در استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

خدرویسی همچنین با تاکید بر اینکه کمک های موردی به دو صورت بلاعوض و وام های قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود افزود: نیمیاز میزان کمک های موردی پرداختی طی سال گذشته در قالب وامهای قرض الحسنه و مابقی به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا شده است.

به گفته خدرویسی سقف کمک های موردی بلاعوض 20میلیون ریال و وام های قرض الحسنه 50 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: وام های قرض الحسنه موردی در اقساط بلند مدت و بدون نیاز به سپرده گذاری به مددجویان پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان به سیاست های جاری امداد اشاره و تاکید کرد: براساس این سیاست ها، کمیته امداد در تلاش است کهفعالیت های خود را جهت اعطای کمک های مالی بلاعوض به نیازمندانبه سمت مساعدت های وامی سوق دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار