فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر حفظ روحیه انقلابی و اخلاق اسلامی اصناف و بازاریان استان کرمانشاه تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار بهمن ریحانی، در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته دولت و سالروز بسیج اصناف، اظهار داشت: آیات قرآن کریم افراد را به رعایت اصناف و عدالت در معاملات تجاری و اقتصادی دعوت می‌کند، انصاف و بازاریان جمهوری اسلامی ایران در بهره‌مندی از خصوصیات تعهد، تقوا و انصاف زبانزد خاص و عام هستند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به پشتیبانی مالی و اقتصادی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بازاریان و کسبه ملت مقتدر ایران توانستند در آن شرایط دشوار تنور داغ انقلاب و موتور محرک اقتصادی را حفظ کنند و امروز می‌توانیم با عزت و سربلندی از پیشرفت‌ها، دستاوردهای علمی و معنوی صحبت می‌کنیم.
وی به جنگ نرم و تمام عیار دشمنان اسلام در عرصه‌های تجاری و اقتصادی اشاره کرد و گفت: روحیه انقلابی بازاریان باید حفظ شود و با استفاده از بسترسازی مناسب فرهنگی بتوانیم هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.
این مسؤول به تدبیر و پشتیبانی آیت‌الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و افزود: رعایت فقه، اصول اخلاقی دین و رعایت انصاف در جامعه کاسب و بازاریان، در اولویت درآمدزایی‌ها باشد و هم‌چون گذشته به توصیه فرهنگ اقتصادی بر صرفه‌جویی، شئونات و کرامات اسلامی و... تکیه شود.
وی دشمنان استکباری را در کمین روحیه انقلابی اصناف و بازاریان کشور توصیف کرد و گفت: بازاریان به اعتقادات قوی و رعایت انصاف در کسب حلال پایبند هستند و حتی برای پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت در کشورهای یمن، سوریه و لبنان و...تلاش می‌کنند.
ریحانی نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام به دنبال زمین زدن نهضت انقلاب از طریق فشارهای اقتصادی هستند و تا‌کنون در مقابل آنان توانسته‌ایم با مقاومت و پیشرفت‌های علمی، ابهت غرب و شرق و شعارهای تو خالی آمریکا را در هم بشکنیم.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر انتخاب هوشمندانه شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: چینش پازل‌های شعار سال شامل همت مضاعف و کار مضاعف، اقتصاد مقاومتی و...توسط مقام معظم رهبری نشان‌دهنده تکیه بر بستر اقتصادی و تقویت استقلال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... است.
ریحانی افزود: از سال 2016 رشد علمی کشور 18 برابر افزایش یافته است اما باید در تبدیل علم به اقتصاد حداکثر برنامه‌ریزی را اتخاذ کنیم.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مختص انواع اصناف در مراتب کوچک و بزرگ کارخانجات و صنایع کشور است و تاثیر مستقیم بر امنیت، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و...کشور دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار